Menu

Informacja dla pracodawców

Rusza nowy unijny instrument dla polskich mikroprzedsiębiorców

Umowa z Nest Bankiem została zawarta w ramach Europejskiego Programu na rzecz Zatrudnienia i Innowacji Społecznych (EaSI – EU Programme for Employment and Social Innovation) na lata 2014-2020, w oparciu o środki Europejskiego Funduszu Inwestycji Strategicznych, stanowiącego część Planu Inwestycyjnego dla Europy (tzw. Planu Junckera). Dzięki wsparciu finansowemu Komisji Europejskiej, Europejski Fundusz Inwestycyjny zapewnia gwarancję, umożliwiającą bankowi udzielenie kredytów w łącznej kwocie 40 milionów złotych, na preferencyjnych warunkach. Oznacza to obniżkę marży, rezygnację z prowizji oraz brak wymogu przedstawiania „twardych” zabezpieczeń.

 

Kredyty Nest Banku z gwarancją EFI w ramach programu EaSI przeznaczone są dla mikroprzedsiębiorców (tzn. firm zatrudniających do 9 pracowników), znajdujących się w fazie rozwoju. Maksymalna kwota kredytu z gwarancją EaSI to 100 tys. złotych, a czas do spłaty to nawet 120 miesięcy.

Europejski Program na rzecz Zatrudnienia i Innowacji Społecznych (EaSI)ma na celu zwiększenie dostępu do finansowania dłużnego dla europejskich mikroprzedsiębiorców (w tym osób samozatrudnionych), osób planujących rozpoczęcie działalności gospodarczej oraz przedsiębiorstw społecznych. W Polsce instytucją nadzorującą realizację programu jest Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej.

Wspieranie mikroprzedsiębiorców za pomocą preferencyjnych instrumentów dłużnych jest skuteczną metodą rozwoju zatrudnienia oraz redukcji wykluczenia finansowego. Gwarancje UE są przy tym receptą na największą bolączkę polskich przedsiębiorstw w zakresie dostępu do finansowania, tzn. na brak zabezpieczeń. Nowa polska umowa w ramach programu EaSI zapewni polskim mikroprzedsiębiorcom wsparcie niezbędne do rozpoczęcia bądź rozwijania działalności, przyczyniając się do redukcji bezrobocia i szybszego wzrostu gospodarczego –

powiedział Krzysztof Michałkiewicz, Sekretarz Stanu w Ministerstwie Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej.

Preferencyjne finansowanie dla polskich mikroprzedsiębiorców jest dostępne w każdej z 52 placówek Nest Banku. Według aktualnych szacunków, z oferty skorzysta ok. 1300 beneficjentów. Finansowanie będzie dostępne przez najbliższe trzy lata. W razie wcześniejszego wykorzystania puli preferencyjnego finansowania, możliwe jest jej zwiększenie, na podstawie rozszerzenia umowy Nest Banku z Europejskim Funduszem Inwestycyjnym.

W zainicjowaniu i we wdrożeniu polskiego projektu pośrednika finansowego wspierał Krajowy Punkt Kontaktowy ds. Instrumentów Finansowych UE.

 

14.02.2017r. Zapraszamy na spotkanie informacyjne z pracodawcą!

Aterima Med działa na rynku opiekuńczym i medycznym. Firma oferuje legalną i bezpieczną pracę na terenie Niemiec i Polski. Siedziba firmy mieści się w Krakowie, ale rekrutacja odbywa się na terenie całego kraju. Przez ostatnie 7 lat wraz z zespołem wyjątkowych osób firma świadczy usługi opiekuńcze dla klientów indywidualnych i instytucji na terenie Niemiec. Arteima współpracuje z najlepszymi niemieckimi agentami.

Arteima Med informuje, że w dniu 14.02.2017 (wtorek) o godz. 11 w Miejskim Domu Kultury, ul. Wojska Polskiego 1/1 Sala Informacji Zawodowej Powiatowego Urzędu Pracy(nr 420, IV p.). odbędzie się spotkanie informacyjne dla osób zainteresowanych pracą w charakterze opiekuna/ki osób starszych w Niemczech.

ZAPRASZAMY.

CAZ

Sprawdź terminy najbliższych Targów Pracy!

POSZUKUJESZ PRACOWNIKÓW ?

CHCESZ STWORZYĆ BAZĘ POTENCJALNYCH KANDYDATÓW DO PRACY ?

POSIADASZ OFERTĘ CIEKAWYCH SZKOLEŃ ?

CHCESZ WYPROMOWAĆ WŁASNĄ MARKĘ, WZMOCNIĆ WIZERUNEK FIRMY ?

 

Z pomocą przyjdą Ci Targi Pracy!

Targi Pracy to wydarzenia skupiające w jednym miejscu jednostki związane z rynkiem pracy, pracodawców, instytucje szkoleniowe oraz wszystkich poszukujących zatrudnienia, osoby zainteresowane doskonaleniem i podnoszeniem swoich kompetencji.
Zapoznaj się terminami najbliżych targów pracy:

caz

Nabór na stanowisko bosman portu

Dyrektor Urzędu Morskiego w Szczecinie poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko bosman portu w Kapitanacie Portu Świnoujście.

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 28.02.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Urząd Morski w Szczecinie 
    Wydział Spraw Pracowniczych, pok. 221 a 
    Pl. Stefana Batorego 4, 70-207 Szczecin 

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). Wymagane dokumenty tj. życiorys, list motywacyjny i oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane. Oferty otrzymane po terminie lub odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje dotyczące naboru pod nr tel.: 91-4403570. Dodatkowe informacje dotyczące wyniku naboru pod nr tel.: 91-4403410.

https://nabory.kprm.gov.pl/site/ad/id/8277

caz

Sytuacja społeczno-zawodowa zarejestrowanych osób bezrobotnych w powiatowych urzędach pracy województwa zachodniopomorskiego w 2016 r.

Celem badania było rzetelne rozpoznanie sytuacji społeczno-zawodowej osób bezrobotnych zarejestrowanych w powiatowych urzędach pracy województwa zachodniopomorskiego. Bazując na opracowaniach i raportach odnoszących się do rynku pracy i gospodarki, a także w oparciu o statystyki dotyczące bezrobocia rejestrowanego, sformułowane zostały następujące obszary badawcze, odnoszące się do sytuacji społeczno-zawodowej zarejestrowanych osób bezrobotnych:

  • charakterystyka osób bezrobotnych pod kątem demograficznym (płeć, wiek, miejsce zamieszkania);
  • szanse i bariery związane ze znalezieniem zatrudnienia przez osoby bezrobotne;
  • aktywność edukacyjna oraz chęć podnoszenia własnych kwalifikacji;
  • przyczyny i skutki utraty oraz uwarunkowania pozostawania bez pracy;
  • postawy wobec różnych form zatrudnienia;
  • uwarunkowania mobilności bezrobotnych;
  • postawy wobec Programu Rodzina 500 plus.

Zapraszamy na stronę:

https://www.wup.pl/pl/dla-instytucji/zachodniopomorskie-obserwatorium-rynku-pracy/badania-i-analizy/kapita-ludzki/2016/

cudzoziemcy

NABÓR WNIOSKÓW NA PRACE INTERWENCYJNE !

złóż wniosek - grafika 2

 

Centrum Aktywizacji Zawodowej w Świnoujściu ogłasza nabór wniosków na prace interwencyjne w ramach środków unijnych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego oraz Programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój.

Już teraz możesz skorzystać z refundacji części wynagrodzenia dla pracowników, co obniży koszty zatrudnienia w Twojej firmie.
Refundację możesz uzyskać przez okres 6 miesięcy w wysokości ok. 980 zł, wystarczy zatrudnić pracownika na minimum 10 miesięcy.

ZŁÓŻ WNIOSEK → PODPISZ UMOWĘ → ZATRUDNIJ PRACOWNIKA

Dodatkowo zatrudniając osobę bezrobotną do 30 roku życia lub powyżej 50 roku życia skierowaną z Urzędu Pracy, nie opłacasz składki na Fundusz Pracy za skierowaną osobę.

Termin naboru wniosków upływa z dniem 28 luty 2017 r.

Szczegółowe informacje można uzyskać w siedzibie Urzędu przy ulicy Wojska Polskiego 1/2a pok. nr 2 lub telefonicznie pod numerem 91 321 97 54

Nabór na stanowisko technika farmacji

Prezes Zarządu Spółki Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o.o z siedzibą w Świnoujściu ul. Mieszka I 7 ogłasza nabór na stanowisko technika farmacji.

Dokumenty  należy  składać  w  zamkniętej  kopercie   opisanej:   NABÓR  NA  STANOWISO  TECHNIKA  FARMACJI W SZPITALU MIEJSKIM IM. JANA GARDUŁY W ŚWINOUJŚCIU SP. Z O.O.  – osobiście lub listem poleconym do dnia  17.02.2017r. w Szpitalu Miejskim  im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o.o.  przy ul. Mieszka I 7 , Sekretariat pok. 2010  w godzinach od 7.30 – do 15.00 (liczy się data wpływu do Szpitala).

Dodatkowe  informacje można uzyskać pod nr telefonu: 91 3267345.

http://www.bip.um.swinoujscie.pl/?cid=2930&bip_id=21661

CAZ

Nabór na Wolne stanowisko urzędnicze: Inspektor/podinspektor w Wydziale Księgowości

Prezydent Miasta Świnoujścia ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Inspektor/podinspektor w Wydziale Księgowości.
Dokumenty należy składać lub przesyłać za pośrednictwem poczty w terminie do dnia 9 lutego  2017 roku (uwaga: liczy się data wpływu do Urzędu Miasta Świnoujście), na adres: Urzędu Miasta Świnoujście – Stanowisko Obsługi Interesantów ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście  w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko w Wydziale Księgowości”.
Bliższe informacje można uzyskać pod nr telefonu (091) 327-86-99.

Uwaga:
1.    O zakwalifikowaniu do II etapu naboru – rozmowy kwalifikacyjnej, kandydaci zostaną powiadomieni drogą e-mail lub telefonicznie.
2.    Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
3.    Oferty, które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.

caz

Nabór wniosków na doposażenie stanowiska pracy

Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu

ogłasza nabór wniosków

na doposażenie stanowiska pracy w ramach środków Regionalnego Programu Operacyjnego WZ

Wnioski będą rozpatrywane w trybie ciągłym do wyczerpania środków przewidzianych na realizację powyższej formy wsparcia w ramach realizowanego projektu.

Wysokość refundacji wynosi 20 000 zł.

Szczegółowe informacje można uzyskać w siedzibie Urzędu przy ulicy Wojska Polskiego 1/2a lub telefonicznie pod numerem 91 321 97 58.

Urząd Przyjazny
CAZ na Facebook CAZ na YouTube CAZ na Google Plus CAZ na LinkedIn