Już teraz możesz skorzystać z refundacji części wynagrodzenia dla pracowników, co obniży koszty zatrudnienia w Twojej firmie.
Refundację możesz uzyskać przez okres 5 miesięcy w wysokości ok. 980 zł, wystarczy zatrudnić pracownika na minimum 9 miesięcy.
ZŁÓŻ WNIOSEK → PODPISZ UMOWĘ → ZATRUDNIJ PRACOWNIKA
Dodatkowo zatrudniając osobę bezrobotną do 30 roku życia, skierowaną z Urzędu Pracy, nie opłacasz składki na Fundusz Pracy za skierowaną osobę.
Jeżeli chcesz by Twój przyszły pracownik zdobył doświadczenie, skorzystaj ze stażu. Wystarczy złożyć wniosek.
Więcej informacji pod numerem tel. 91 321 97 55 Katarzyna Rajner
Dyrektor Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Świnoujściu z siedzibą przy ul. Wyspiańskiego 35 c, na podstawie z art. 11, 12 i 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016, poz. 902) ogłasza nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze: GŁÓWNY KSIĘGOWY.
Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie opisanej: „Nabór na stanowisko GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO” – osobiście lub listem poleconym do dnia 06.02.2017 r., w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Świnoujściu przy ul. Wyspiańskiego 35 c, Sekretariat pokój 219, w godz. od 7.30 do 15.30 w dniu 06.02.2017 r. do godz. 12:00 (liczy się data wpływu do Zakładu). Kandydaci, których oferty spełnią wymagania formalne i zostaną złożone w wyznaczonym terminie, zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.swinoujscie.pl – jednostki organizacyjne- Zakład Gospodarki Mieszkaniowej.
Oferty złożone po terminie lub niespełniające wymagań nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 91 321 22 80 wew. 30.
Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie opisanej: „Nabór na stanowisko INSPEKTORA w Referacie organizacji i logistyki” – osobiście lub listem poleconym do dnia 31.01.2017 r., w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Świnoujściu przy ul. Wyspiańskiego 35C, Sekretariat pokój 219, w godz. od 7:30 do 15:30 w dniu 31.01.2017 r. do godz. 12:00 (liczy się data wpływu do Zakładu).
Kandydaci, których oferty spełnią wymagania formalne i zostaną złożone w wyznaczonym terminie, zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.swinoujscie.pl – jednostki organizacyjne – Zakład Gospodarki Mieszkaniowej).
Poczta Polska S.A.
poszukuje pracowników na stanowiska:
PRACOWNIK OBSŁUGI KLIENTA
ORAZ
LISTONOSZ SAMOCHODOWY
Termin i miejsce spotkania z pracodawcą:
27.01.2017r. godz. 10:00
Sala Informacji Zawodowej (MDK)
Piętro III, sala 420.
OGŁOSZENIE O NABORZE WNIOSKÓW O DOFINANSOWANIE KSZTAŁCENIA PRACOWNIKÓW I PRACODAWCY W RAMACH KRAJOWEGO FUNDUSZU SZKOLENIOWEGO (KFS)
Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu ogłasza nabór wniosków pracodawców o przyznanie środków z KFS na sfinansowanie kosztów kształcenia ustawicznego pracowników i pracodawców obejmujących:
Poniżej przedstawiamy priorytety wydatkowania środków KFS w roku 2017:
PRIORYTETY MINISTRA RODZINY, PRACY I POLITYKI SPOŁECZNEJ WYDATKOWANIA ŚRODKÓW KFS W ROKU 2017
Zgodnie z §6 ust. 5 Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 16 grudnia 2016r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie przyznawania środków z Krajowego Funduszu Społecznego przy rozpatrywaniu wniosku starosta uwzględnia:
Wnioski wraz załącznikami dostępne są w siedzibie Urzędu, na stronie www.caz.swinoujscie.pl oraz w załączniku do ogłoszenia
Będą rozpatrywane zgodnie z kolejnością ich wpływu i w terminie 30 dni od dnia złożenia wniosku informować pracodawcę o sposobie jego rozpatrzenia.
NABÓR WNIOSKÓW TRWA OD 19.01.2017 DO 17.02.2017 LUB DO WYKORZYSTANIA POSIADANEGO LIMITU ŚRODKÓW.
formularz_informacji_przedstawianych_przy_ubieganiu_sie_o_pomoc_de_minimis (2)
Bardzo serdecznie zapraszamy wszystkie Panie zainteresowane udziałem
w programie specjalnym Strefa Kobiet.
Spotkanie informacyjne 30 stycznia 2017 roku godz. 12.00
Sala Informacji Zawodowej, ul. Wojska Polskiego 1/1, Miejski Dom Kultury, III piętro , sala 420.
Forma pomocy dla osób wychowujących dzieci do 6 roku życia.
Możesz uzyskać zwrot faktycznie poniesionych kosztów opieki nad dzieckiem, jeśli podejmiesz zatrudnienie lub inną pracę zarobkową. Refundację kosztów będziesz mógł otrzymywać przez okres do 6 miesięcy.
O refundację możesz ubiegać się, jeśli spełnisz poniższe warunki:
• jesteś osobą bezrobotną i wychowujesz co najmniej jedno dziecko do lat 6 (lub dziecko niepełnosprawne do lat siedmiu) albo opiekujesz się osobą zależną,
• podejmiesz zatrudnienie albo inną pracę zarobkową,
• zostaniesz skierowany na staż, przygotowanie zawodowe dorosłych lub szkolenie,
• Twoje miesięczne przychody nie przekroczą minimalnego wynagrodzenia
Zadzwoń i dowiedz się więcej:
Edyta Zaremba 91 321 97 52,
Beata Szczerba 91 321 97 51.