Dołącz do zespołu!
Przyjdź na spotkanie.
26 stycznia 2017r o godz. 11.00
Al. Baltic Park Molo 1 (przy biurze VACATION CLUB)
Dołącz do zespołu!
Przyjdź na spotkanie.
26 stycznia 2017r o godz. 11.00
Al. Baltic Park Molo 1 (przy biurze VACATION CLUB)
Interkadra – jest działającą na rynku europejskim renomowaną Agencją Pracy Tymczasowej, Doradztwa Personalnego oraz Pośrednictwa Pracy na terenie RP i za granicą, wpisaną na podstawie Certyfikatu Ministra Gospodarki i Pracy do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 3372. Jesteśmy jedną z największych polskich agencji świadczących usługi opiekuńcze i pielęgniarskie na rzecz klientów indywidualnych w Niemczech.
Agencja Zatrudnienia InterKadra Sp. z o.o.(nr cert 3372) ma zaszczyt poinformować, że w dniu 23.01.2017 (poniedziałek) o godz. 11 w Miejskim Domu Kultury odbędzie się spotkanie informacyjne dotyczące ofert pracy na stanowisku:
Opiekun/-ka Osób Starszych w Niemczech.
Osoby zainteresowane pracą w tym charakterze serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w spotkaniu!
Spotkanie informacyjne w Świnoujściu 23.01.2017 (poniedziałek) godz. 11Miejski Dom Kultury, ul. Wojska Polskiej 1/1 Sala Informacji Zawodowej (nr 420, IV p.).
Podczas spotkania informacyjnego będą mieli Państwo okazję porozmawiać i omówić:
● charakter pracy Opiekuna/-ki Osób Starszych w Niemczech;
● wymagania na tym stanowisku;
● korzyści płynące z legalnej pracy za granicą.
Osoby zainteresowane udziałem w spotkaniu prosimy o kontakt:
Anna Włodarczyk, Specjalista ds. Rekrutacji, 503 102 635 lub
a.wlodarczyk@interkadra.pl
Dyrektor Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Świnoujściu z siedzibą przy ul. Wyspiańskiego 35 c, na podstawie z art. 11, 12 i 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016, poz. 902) ogłasza nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze – GŁÓWNY KSIĘGOWY.
Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie opisanej: „Nabór na stanowisko GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO” – osobiście lub listem poleconym do dnia 20.01.2017 r., w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Świnoujściu przy ul. Wyspiańskiego 35 c, Sekretariat pokój 219, w godz. od 7.30 do 15.30 w dniu 20.01.2017 r. do godz. 12:00 (liczy się data wpływu do Zakładu).Kandydaci, których oferty spełnią wymagania formalne i zostaną złożone w wyznaczonym terminie, zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.swinoujscie.pl – jednostki organizacyjne- Zakład Gospodarki Mieszkaniowej). Oferty złożone po terminie lub niespełniające wymagań nie będą rozpatrywane.
O stanowisko mogą ubiegać się osoby, które:
Wymagania dodatkowe:
Praca wykonywana w siedzibie Zakładu przy ul. Wyspiańskiego 35c w Świnoujściu, którego wyposażenie zapewnia bezpieczne i higieniczne warunki do jej świadczenia, stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze budynku,podstawowe wyposażenie stanowiska pracy:
4) oświetlenie sztuczne i naturalne,
5) budynek nie jest wyposażony w urządzenia umożliwiające poruszanie się na wózku inwalidzkim.
Czas pracy i zasady wypłaty wynagrodzenia:
1) norma dobowa czasu pracy wynosi 8 godzin,
2) norma tygodniowa czasu pracy wynosi 40 godzin,
3) wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu z dołu, nie wcześniej niż 3 dni robocze przed zakończeniem miesiąca i nie później niż w ostatnim dniu miesiąca, za który wynagrodzenie przysługuje,
4) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zakładzie w grudniu 2016 r. wyniósł poniżej 6 %.
Dyrektor Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Świnoujściu z siedzibą przy ul. Wyspiańskiego 35C, na podstawie z art. 11, 12 i 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016, poz. 902) ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
KIEROWNIK REFERATU ORGANIZACJI I LOGISTYKI 1/1 etat
Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie opisanej: „Nabór na stanowisko Kierownika w Referacie organizacji i logistyki” – osobiście lub listem poleconym do dnia 23.01.2017 r., w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Świnoujściu przy ul. Wyspiańskiego 35C, Sekretariat pokój 219, w godz. od 7:30 do 15:30 w dniu 23.01.2017 r. do godz. 12:00 (liczy się data wpływu do Zakładu).
O stanowisko mogą ubiegać się osoby, które:
Warunki pracy:
1) praca administracyjno – biurowa wykonywana głównie w pozycji siedzącej,
2) praca przy monitorze ekranowym.
Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:
1) praca wykonywana w siedzibie Zakładu przy ul. Wyspiańskiego 35C w Świnoujściu, którego wyposażenie zapewnia bezpieczne i higieniczne warunki do jej świadczenia,
2) stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze budynku,
3) podstawowe wyposażenie stanowiska pracy:
4) oświetlenie sztuczne i naturalne,
5) budynek nie jest wyposażony w urządzenia umożliwiające poruszanie się na wózku inwalidzkim.
Czas pracy i zasady wypłaty wynagrodzenia:
1) norma dobowa czasu pracy wynosi 8 godzin,
2) norma tygodniowa czasu pracy wynosi 40 godzin,
3) wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu z dołu, nie wcześniej niż 3 dni robocze przed zakończeniem miesiąca i nie później niż w ostatnim dniu miesiąca, za który wynagrodzenie przysługuje,
4) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zakładzie w miesiącu grudzień 2016 r. wyniósł poniżej 6 %.
Kandydat na stanowisko urzędnicze musi złożyć:
Dyrektor Żłobka Miejskiego w Świnoujściu ul. Wyspiańskiego 2 przyjmie kandydata do pracy w wymiarze pełnego etatu na stanowisko młodszego opiekuna.
Zakres wykonywanych zadań: sprawowanie opieki nad dziećmi do lat 3-ch, prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych i edukacyjnych.
Osoba zainteresowana ofertą powinna spełniać następujące niezbędne warunki:
10.Umiejętność pracy w zespole
Wymagane dokumenty:
Oświadczenie o treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych Dz .U. z 2002r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm. oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych Dz. U.
z 2008r. Nr 223 poz.1458 z późn. zm.)”.
Dokumenty należy składać w biurze personalnym Żłobka Miejskiego w Świnoujściu ul. Wyspiańskiego 2 (pokój nr 10 w godz. od 11:00 do 14:00.) 09.01.2017 r. do dnia: 31.01.2017 r.
Kandydaci, których oferty spełnią wymagania formalne i zostaną złożone w wyznaczonym terminie, będą zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, która odbędzie się w 06.02.2017r.. o godz. 9:00 w siedzibie pracodawcy ul. Wyspiańskiego 2.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Żłobku Miejskim w Świnoujściu zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowanych.
Dokumenty należy składać lub przesyłać za pośrednictwem poczty w terminie do dnia 9 stycznia 2017 roku (uwaga: liczy się data wpływu do Urzędu Miasta Świnoujście), na adres: Urzędu Miasta Świnoujście – Stanowisko Obsługi Interesantów ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko inspektor/podinspektor w Wydziale Eksploatacji i Zarządzania Nieruchomościami”.
Bliższe informacje można uzyskać pod nr telefonu (091) 327-85-87.
Uwaga:
1. O zakwalifikowaniu do II etapu naboru – rozmowy kwalifikacyjnej, kandydaci zostaną powiadomieni drogą e-mail lub telefonicznie.
2. Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
3. Oferty, które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
POWIATOWY URZĄD PRACY W ŚWINOUJŚCIU informuje, iż w ramach realizowanego od dnia 01.01.2016r. do dnia 31.12.2016r. projektu „Aktywizacja osób pozostających bez pracy w wieku powyżej 29 roku życia znajdujących się w szczególnie trudnej sytuacji na rynku pracy w powiecie Miasto Świnoujście (II)” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Osi priorytetowej VI Rynek pracy numer działania 6.5 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego
– doposażył 10 stanowisk pracy;
– podpisał 46 umów na organizację prac interwencyjnych;
– zorganizował 6 staży.
Projekt był skierowany do osób w wieku powyżej 29 roku życia, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy jako osoby bezrobotne (należące do I lub II profilu pomocy) znajdujących się w szczególnie trudnej sytuacji na rynku pracy tj.:
Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu wszystkim uczestnikom, pracodawcom i przedsiębiorcom serdecznie dziękuje za udział w projekcie.
POWIATOWY URZĄD PRACY W ŚWINOUJŚCIU informuje, iż w ramach realizowanego od dnia 01.01.2016r. do dnia 31.12.2016r. projektu
„Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie Miasto Świnoujście (II)”
współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Osi priorytetowej I Osoby młode na rynku pracy Poddziałanie 1.1.2 Wsparcie udzielane z Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój
– przyznał 13 osobom jednorazowe środki na podjęcie działalności gospodarczej,
– podpisał 29 umów na organizację prac interwencyjnych;
– zorganizował staże dla 18 osób;
-przyznał 9 bonów na zasiedlenie.
Wsparciem w ramach projektu zostały objęte osoby bezrobotne należące do Kategorii NEET w wieku do 29 roku życia, w tym
w szczególności osoby niskowykwalifikowane, długotrwale bezrobotne i niepełnosprawne.
Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu wszystkim uczestnikom, pracodawcom i przedsiębiorcom serdecznie dziękuje za udział w projekcie.
Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu, informuje iż od dnia 01.01.2017 r. wstępne koszty badań lekarskich, dla osób bezrobotnych podejmujących staż będą finansowane przez Organizatora stażu.