W URZĘDZIE MIASTA ŚWINOUJŚCIE
UL. WOJSKA
POLSKIEGO 1/5
72-600 ŚWINOUJŚCIE
Wolne stanowisko urzędnicze:
Podinspektor/inspektor/główny specjalista ds. realizacji/przygotowania
inwestycji w Wydziale Inwestycji Miejskich
Wymagania niezbędne to wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym
stanowisku:
- obywatelstwo polskie*,
- wykształcenie wyższe techniczne,
- doświadczenie zawodowe: udział przy
realizacji lub nadzorowaniu przedsięwzięć inwestycyjnych – min. 2 lata pracy na
stanowiskach związanych z realizacją lub nadzorem robót,
- znajomość obsługi komputera – edytor
tekstu, arkusz kalkulacyjny, program do kosztorysowania,
- posiadanie pełnej zdolności do
czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność prawomocnym wyrokiem
sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe to pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie
zadań na danym stanowisku:
- wykształcenie wyższe techniczne,
kierunek budownictwo lub instalacje sanitarne,
- doświadczenie zawodowe: udział przy
realizacji inwestycji drogowych, mostowych lub w zakresie instalacji
sanitarnych,
- uprawnienia budowlane do kierowania
robotami budowlanymi lub do projektowania,
- znajomość programów do zarządzania
i harmonogramowania lub środowiska CAD,
- predyspozycje osobowościowe:
- umiejętność pracy w zespole,
- kreatywność i inicjatywa,
- samodzielność,
- umiejętność dobrej organizacji pracy.
Zakres
zadań wykonywanych na stanowisku:
- Analiza danych wejściowych do procesów przygotowania i realizacji
inwestycji miejskich.
- Tworzenie baz danych
obejmujących dane wejściowe do procesów przygotowania i realizacji inwestycji
miejskich.
3. Inicjowanie
i organizowanie badań przedprojektowych w poszczególnych obszarach inżynierii i usług
komunalnych miasta.
4. Planowanie
roczne i wieloletnie przedsięwzięć inwestycyjnych.
5. Udział w tworzeniu i realizacji
strategii rozwoju miasta.
6. Współpraca
z Wydziałem Urbanistyki i Architektury przy opracowywaniu studiów
planistycznych i projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.
7. Współpraca z Wydziałem Pozyskiwania Funduszy
Zewnętrznych w zakresie opracowywania wniosków o pozyskiwanie środków
zewnętrznych na realizację inwestycji.
8. Przygotowanie, prowadzenie,
nadzór i rozliczanie inwestycji miejskich.
9. Współpraca z Wydziałem Pozyskiwania Funduszy w
zakresie procedur towarzyszących realizacji inwestycji z udziałem środków zewnętrznych
(w szczególności: dokumentacja, sprawozdawczość, monitoring i kontrole).
Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:
- stanowisko pracy na 3 piętrze
(brak windy),
- praca przy monitorze ekranowym i
praca w terenie,
- brak uciążliwych i szkodliwych
warunków pracy,
- czas pracy: pełen etat – 40
godzin tygodniowo,
- wysiłek umysłowy.
Wskaźnik zatrudniania osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta
Świnoujście, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz
zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w marcu 2020r. nie przekroczył 6%.
Wymagane dokumenty i
oświadczenia:
- list motywacyjny,
- życiorys zawodowy (CV),
List motywacyjny i życiorys zawodowy (CV) należy
opatrzyć własnoręcznymi podpisami, numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem,
a także klauzulą o następującej treści: „Dobrowolnie wyrażam zgodę na
przetwarzanie moich danych osobowych (innych niż wymagane przepisami prawa)
przez administratora danych w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko:
podinspektor/inspektor/główny
specjalista ds. realizacji/przygotowania inwestycji w Wydziale Inwestycji Miejskich. Dane osobowe
przekazane przeze mnie są zgodne z prawdą. Zapoznałem(-am) się z treścią
klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych
osobowych oraz o prawach jakie mi przysługują w związku z przetwarzaniem
danych osobowych.”
- kopie dokumentów potwierdzających
wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
- kopie dokumentów potwierdzających
staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
- oświadczenie kandydata o pełnej
zdolności do czynności prawnych,
- oświadczenie kandydata o
korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o braku
prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kopia dokumentu potwierdzającego
niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających
skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdują się w
gronie najlepszych kandydatek/kandydatów,
- klauzula informacyjna dla
kandydata.
Kserokopie dokumentów, które
składa kandydat powinny być przez niego potwierdzone za zgodność z oryginałem.
Dokumenty
składane w oryginale winny być opatrzone własnoręcznym podpisem.
Wzór ww. oświadczeń oraz klauzula
informacyjna do pobrania na stronie internetowej bip.um.swinoujscie.pl
w zakładce – praca, w wersji papierowej w Biurze Kadr Urzędu Miasta
Świnoujście.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać na
Stanowisku Obsługi Interesantów albo przesyłać za pośrednictwem poczty na
adres: Biuro Kadr, Urząd Miasta Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600
Świnoujście w zamkniętej kopercie A4 oznaczonej
dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisko podinspektor/inspektor/główny specjalista ds. realizacji/przygotowania
inwestycji w Wydziale Inwestycji Miejskich” w terminie do dnia 4 maja 2020 roku.
Uwaga:
- Weryfikacja
spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana
zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty
i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to
takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie
podpisane oświadczenia.
- Do
składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
- Dokumenty
aplikacyjne, które zostaną złożone w innej formie niż zamknięta koperta
albo wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Kandydaci
spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną
powiadomieni mailowo lub telefonicznie o terminie i miejscu naboru.
- Wszystkie
dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na
język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
*
Prezydent Miasta, upowszechniając informację o wolnych stanowiskach
urzędniczych, w tym kierowniczych stanowiskach urzędniczych, wskazuje
stanowiska, o których poza obywatelami polskimi mogą ubiegać się obywatele Unii
Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów
międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do
podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej – art. 11 ust. 2
ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019
r. poz. 1282).