Menu

Informacja dla pracodawców

PO WER (IV) = dofinansowania w ramach tarczy antykryzysowej

Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu informuje, iż posiada środki finansowe na realizację projektu pn. Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie Miasto Świnoujście (IV) współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 na formę wsparcia:

  • częściowe dofinansowanie kosztów wynagrodzeń pracowników lub kosztów prowadzenia działalności gospodarczej, o których mowa z art. 15zzb i 15zze ustawy z dnia 02.03.2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. poz. 374 z późn. zm.)

Szczegółowe informacje na temat form wsparcia realizowanych w projekcie można uzyskać telefonicznie pod nr 91 321-97-71 lub bezpośrednio u doradcy klienta w przypadku osób bezrobotnych.


ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY

DOFINANSOWANIA WYNAGRODZEŃ DLA PRZEDSIĘBIORCÓW

⛔️ CAZ W ŚWINOUJŚCIU PRZYPOMINA ⛔️

W ramach tarczy antykryzysowej pracodawcy mogą skorzystać z dofinansowania do wynagrodzeń dla swoich pracowników.

Poniżej przedstawiamy podstawowe zasady otrzymania dofinansowania.

☎️ Więcej informacji:☎️

91-321-97-71; 91-321-97-77

W DNIU 12 CZERWCA 2020 ROKU (PIĄTEK) POWIATOWY URZĄD PRACY W ŚWINOUJŚCIU BĘDZIE NIECZYNNY

UWAGA !!!

INFORMUJEMY, IŻ ZGODNIE Z ZARZĄDZENIEM DYREKTORA

W ZAMIAN ZA ŚWIĘTO PRZYPADAJĄCE W WOLNĄ SOBOTĘ

(tj. 15 SIERPNIA 2020R.)

W DNIU 12 CZERWCA 2020 ROKU (PIĄTEK)

POWIATOWY URZĄD PRACY W ŚWINOUJŚCIU

BĘDZIE NIECZYNNY


art. 130 § 2 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy  (t. jedn. Dz. U. z 2019r., poz. 1040 z późn. zm.) w sprawie ustalenia dni wolnych od pracy przysługujących w zamian za święta przypadające w sobotę.

PREZYDENT MIASTA ŚWINOUJŚCIE OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

W URZĘDZIE MIASTA ŚWINOUJŚCIE

 UL. WOJSKA POLSKIEGO 1/5
72-600 ŚWINOUJŚCIE

Wolne stanowisko urzędnicze:

Podinspektor/inspektor ds. zezwoleń w pasach dróg oraz przygotowania inwestycji drogowych w Wydziale Inwestycji Miejskich

Wymagania niezbędne to wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku:

  1. obywatelstwo polskie*,
  2. wykształcenie średnie,
  3. doświadczenie zawodowe – min. pół roku pracy na stanowiskach związanych z uczestniczeniem w realizacji przedsięwzięć infrastrukturalnych lub min. pół roku pracy w instytucjach związanych z przygotowaniem lub wydawaniem decyzji administracyjnych,
  4. znajomość obsługi komputera – edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny,
  5. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  6. niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  7. nieposzlakowana opinia.

Wymagania dodatkowe to pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku:

  1. wykształcenie wyższe,
  2. doświadczenie zawodowe: praca przy przygotowaniu decyzji na umieszczenie obiektów lub zjazdów w pasach dróg publicznych,
  3. znajomość procesu inwestycyjnego lub znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,
  4. predyspozycje osobowościowe:
  5. umiejętność pracy w zespole,
  6. kreatywność i inicjatywa,
  7. samodzielność,
  8. umiejętność dobrej organizacji pracy.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. Tworzenie baz danych obejmujących dane wejściowe do procesów przygotowania i realizacji inwestycji miejskich jako asysta-wspomaganie.

2.      Organizowanie badań przedprojektowych w poszczególnych obszarach inżynierii i usług komunalnych miasta jako asysta-wspomaganie.

3.      Planowanie roczne i wieloletnie przedsięwzięć inwestycyjnych jako asysta-wspomaganie.

4.      Współpraca z Wydziałem Urbanistyki i Architektury przy opracowywaniu studiów planistycznych i projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.

5.      Współpraca z Wydziałem Pozyskiwania Funduszy Zewnętrznych w zakresie opracowywania wniosków o pozyskiwanie środków zewnętrznych na realizację inwestycji.

6.      Przygotowanie lub prowadzenie nadzoru lub asysta-wspomaganie osoby prowadzącej przygotowanie inwestycji miejskich.

7.      Współpraca z Wydziałem Pozyskiwania Funduszy w zakresie procedur towarzyszących realizacji inwestycji z udziałem środków zewnętrznych (w szczególności: dokumentacja, sprawozdawczość, monitoring i kontrole).

8.      Przygotowywanie zezwoleń dot. zgody na lokalizację urządzeń i obiektów oraz zjazdów w drogach publicznych.

Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:

  1. stanowisko pracy na 3 piętrze (brak windy),
  2. praca przy monitorze ekranowym i praca w terenie,
  3. brak uciążliwych i szkodliwych warunków pracy,
  4. czas pracy: pełen etat – 40 godzin tygodniowo,
  5. wysiłek umysłowy.

Wskaźnik zatrudniania osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Świnoujście, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w kwietniu 2020r. nie przekroczył 6%.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  1. list motywacyjny,
  2. życiorys zawodowy (CV),

List motywacyjny i życiorys zawodowy (CV) należy opatrzyć własnoręcznymi podpisami, numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem, a także klauzulą o następującej treści: „Dobrowolnie wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (innych niż wymagane przepisami prawa) przez administratora danych w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko: Podinspektor/inspektor ds. zezwoleń w pasach dróg oraz przygotowania inwestycji drogowych w Wydziale Inwestycji Miejskich. Dane osobowe przekazane przeze mnie są zgodne z prawdą. Zapoznałem(-am) się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz o prawach jakie mi przysługują w związku z przetwarzaniem danych osobowych.”

  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
  • kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych,
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdują się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów,
  • klauzula informacyjna dla kandydata.

Kserokopie dokumentów, które składa kandydat powinny być przez niego potwierdzone za zgodność z oryginałem.

Dokumenty składane w oryginale winny być opatrzone własnoręcznym podpisem.

Wzór ww. oświadczeń oraz klauzula informacyjna do pobrania na stronie internetowej bip.um.swinoujscie.pl w zakładce – praca, w wersji papierowej w Biurze Kadr Urzędu Miasta Świnoujście. 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać na Stanowisku Obsługi Interesantów albo przesyłać za pośrednictwem poczty na adres: Biuro Kadr, Urząd Miasta Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście w zamkniętej kopercie A4 oznaczonej  dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisko podinspektor/inspektor ds. zezwoleń w pasach dróg oraz przygotowania inwestycji drogowych w Wydziale Inwestycji Miejskich” w terminie do dnia 25 maja 2020 roku.

Uwaga:

  1. Weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  2. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
  3. Dokumenty aplikacyjne, które zostaną złożone w innej formie niż zamknięta koperta albo wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
  4. Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni mailowo lub telefonicznie o terminie i miejscu naboru.
  5. Wszystkie dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.

 * Prezydent Miasta, upowszechniając informację o wolnych stanowiskach urzędniczych, w tym kierowniczych stanowiskach urzędniczych, wskazuje stanowiska, o których poza obywatelami polskimi mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej – art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).

Nabór wniosków na udzielenie jednorazowej niskooprocentowanej pożyczki dla mikroprzedsiębiorców samozatrudnionych bądź zatrudniających (na umowę o pracę) od 1 do 9 pracowników.

Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Świnoujściu ogłasza nabór wniosków na udzielenie ze środków Funduszu Pracy jednorazowej niskooprocentowanej pożyczki na pokrycie bieżących kosztów prowadzenia działalności gospodarczej dla mikroprzedsiębiorców samozatrudnionych bądź zatrudniających (na umowę o pracę) od 1 do 9 pracowników.
Wnioski można składać w terminie 14 dni od dnia ogłoszenia naboru tj. od dnia 30.04.2020 r. do dnia 13.05.2020 r. Po zakończeniu aktualnie trwających naborów ogłoszonych w ramach Tarczy Antykryzysowej na bieżąco ogłaszane będą kolejne nabory na w/w formy wsparcia.
Sposób składania wniosków: Wnioski można składać/przesyłać:
przez stronę praca.gov.pl po opatrzeniu ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub drogą mailową po opatrzeniu kwalifikowalnym podpisem elektronicznym na adres e-mail: sekretariat@pup.swinoujscie.pl
korzystając z poczty tradycyjnej na adres Powiatowy Urząd Pracy, ul. Wojska Polskiego ½ A, 72-600 Świnoujście;
pozostawiając w skrzynce zlokalizowanej przed wejściem do Powiatowego Urzędu Pracy w Świnoujściu w godzinach. 08.00-14.00;
Jednocześnie prosimy, aby w treści wniosku BEZWZGLĘDNIE wskazany został numer telefonu i e-maila celem umożliwienia szybkiego kontaktu z Wnioskodawcą. Informacje dotyczące danych zawartych we wniosku będą weryfikowane drogą telefoniczną przez pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Świnoujściu.

W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny.
91 321 97 77 lub 661 031 831

Potrzebne wnioski oraz instrukcje:
https://www.gov.pl/web/rodzina/pozyczki-dla-mikroprzedsiebiorcow

PREZYDENT MIASTA ŚWINOUJŚCIE OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

W URZĘDZIE MIASTA ŚWINOUJŚCIE

 UL. WOJSKA POLSKIEGO 1/5
72-600 ŚWINOUJŚCIE

Wolne stanowisko urzędnicze:

Podinspektor/inspektor/główny specjalista ds. realizacji/przygotowania inwestycji w Wydziale Inwestycji Miejskich

Wymagania niezbędne to wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku:

  1. obywatelstwo polskie*,
  2. wykształcenie wyższe techniczne,
  3. doświadczenie zawodowe: udział przy realizacji lub nadzorowaniu przedsięwzięć inwestycyjnych – min. 2 lata pracy na stanowiskach związanych z realizacją lub nadzorem robót,
  4. znajomość obsługi komputera – edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, program do kosztorysowania,
  5. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  6. niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  7. nieposzlakowana opinia.

Wymagania dodatkowe to pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku:

  1. wykształcenie wyższe techniczne, kierunek budownictwo lub instalacje sanitarne,
  2. doświadczenie zawodowe: udział przy realizacji inwestycji drogowych, mostowych lub w zakresie instalacji sanitarnych,
  3. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi lub do projektowania,
  4. znajomość programów do zarządzania i harmonogramowania lub środowiska CAD,
  5. predyspozycje osobowościowe:
  6. umiejętność pracy w zespole,
  7. kreatywność i inicjatywa,
  8. samodzielność,
  9. umiejętność dobrej organizacji pracy.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. Analiza danych wejściowych do procesów przygotowania i realizacji inwestycji miejskich.
    1. Tworzenie baz danych obejmujących dane wejściowe do procesów przygotowania i realizacji inwestycji miejskich.

3.      Inicjowanie i organizowanie badań przedprojektowych w poszczególnych obszarach inżynierii i usług komunalnych miasta.

4.      Planowanie roczne i wieloletnie przedsięwzięć inwestycyjnych.

5.      Udział w tworzeniu i realizacji strategii rozwoju miasta.

6.      Współpraca z Wydziałem Urbanistyki i Architektury przy opracowywaniu studiów planistycznych i projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.

7.      Współpraca z Wydziałem Pozyskiwania Funduszy Zewnętrznych w zakresie opracowywania wniosków o pozyskiwanie środków zewnętrznych na realizację inwestycji.

8.      Przygotowanie, prowadzenie, nadzór i rozliczanie inwestycji miejskich.

9.      Współpraca z Wydziałem Pozyskiwania Funduszy w zakresie procedur towarzyszących realizacji inwestycji z udziałem środków zewnętrznych (w szczególności: dokumentacja, sprawozdawczość, monitoring i kontrole).

Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:

  1. stanowisko pracy na 3 piętrze (brak windy),
  2. praca przy monitorze ekranowym i praca w terenie,
  3. brak uciążliwych i szkodliwych warunków pracy,
  4. czas pracy: pełen etat – 40 godzin tygodniowo,
  5. wysiłek umysłowy.

Wskaźnik zatrudniania osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Świnoujście, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w marcu 2020r. nie przekroczył 6%.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  1. list motywacyjny,
  2. życiorys zawodowy (CV),

List motywacyjny i życiorys zawodowy (CV) należy opatrzyć własnoręcznymi podpisami, numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem, a także klauzulą o następującej treści: „Dobrowolnie wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (innych niż wymagane przepisami prawa) przez administratora danych w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko: podinspektor/inspektor/główny specjalista ds. realizacji/przygotowania inwestycji w Wydziale Inwestycji Miejskich. Dane osobowe przekazane przeze mnie są zgodne z prawdą. Zapoznałem(-am) się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz o prawach jakie mi przysługują w związku z przetwarzaniem danych osobowych.”

  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
  • kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych,
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdują się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów,
  • klauzula informacyjna dla kandydata.

Kserokopie dokumentów, które składa kandydat powinny być przez niego potwierdzone za zgodność z oryginałem.

Dokumenty składane w oryginale winny być opatrzone własnoręcznym podpisem.

Wzór ww. oświadczeń oraz klauzula informacyjna do pobrania na stronie internetowej bip.um.swinoujscie.pl w zakładce – praca, w wersji papierowej w Biurze Kadr Urzędu Miasta Świnoujście. 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać na Stanowisku Obsługi Interesantów albo przesyłać za pośrednictwem poczty na adres: Biuro Kadr, Urząd Miasta Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście w zamkniętej kopercie A4 oznaczonej  dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisko podinspektor/inspektor/główny specjalista ds. realizacji/przygotowania inwestycji w Wydziale Inwestycji Miejskich” w terminie do dnia 4 maja 2020 roku.

Uwaga:

  1. Weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  2. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
  3. Dokumenty aplikacyjne, które zostaną złożone w innej formie niż zamknięta koperta albo wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
  4. Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni mailowo lub telefonicznie o terminie i miejscu naboru.
  5. Wszystkie dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.

 * Prezydent Miasta, upowszechniając informację o wolnych stanowiskach urzędniczych, w tym kierowniczych stanowiskach urzędniczych, wskazuje stanowiska, o których poza obywatelami polskimi mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej – art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).

PREZYDENT MIASTA ŚWINOUJŚCIE OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

W URZĘDZIE MIASTA ŚWINOUJŚCIE

 UL. WOJSKA POLSKIEGO 1/5
72-600 ŚWINOUJŚCIE

Wolne stanowisko urzędnicze:

Podinspektor/inspektor w Wydziale Pozyskiwania Funduszy Zewnętrznych

Wymagania niezbędne to wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku:

  1. obywatelstwo polskie*,
  2. wykształcenie wyższe: ekonomia, prawo, administracja, zarządzanie, politologia,
  3. doświadczenie zawodowe: min. 3 lata, w tym 1 rok  pracy na stanowiskach związanych z pozyskiwaniem i realizacją projektów współfinansowanych z funduszy unijnych, innych zagranicznych lub krajowych,
  4. znajomość obsługi komputera – MS Office, internet, generatory (np. SL2014, EMS itp.),
  5. znajomość języka niemieckiego w stopniu zaawansowanym,
  6. znajomość następujących dokumentów: Umiejętność interpretacji przepisów prawa wspólnotowego i krajowego w zakresie funduszy pomocowych, ze szczególnym uwzględnieniem: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych, ustawy Prawo zamówień publicznych;,
  7. znajomość zasad funkcjonowania programów operacyjnych, funkcjonowania administracji publicznej,
  8. posiadanie wiedzy z zakresu: Problematyki funduszy strukturalnych i polityki regionalnej, Zagadnień związanych z aplikowaniem, rozliczaniem projektów, kwalifikowalności wydatków, zasad realizacji projektów finansowanych z udziałem środków zewnętrznych,
  9. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  10. niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  11. nieposzlakowana opinia.

Wymagania dodatkowe to pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku:

  1. studia podyplomowe z zakresu tematycznie związanego z funduszami strukturalnymi, zarządzania projektami, analizy ekonomicznej,
  2. znajomość języka angielskiego,
  3. predyspozycje osobowościowe:
  4. odpowiedzialność, systematyczność, samodzielność i terminowość,
  5. odporność na stres,
  6. myślenie analityczne,
  7. dobra organizacja pracy,
  8. kreatywność, sumienność, rzetelność w wykonywaniu pracy i przekazywaniu informacji, determinacja w dążeniu do osiągania założonych celów.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. Analiza możliwości pozyskiwania dofinansowania do realizacji projektów inwestycyjnych i miękkich.
    1. Przygotowanie dokumentów aplikacyjnych niezbędnych do pozyskania środków na realizację projektów w ramach zadań własnych gminy ze środków Unii Europejskiej, innych programów zagranicznych oraz krajowych (budżet państw, samorząd województwa itp.).
    1. Współpraca z wydziałami merytorycznymi realizującymi projekt.
    1. Rozliczanie uzyskanego dofinansowania, składanie wniosków o płatność, wniosków rozliczających itp.
    1. Prowadzenie sprawozdawczości, raportowania i monitoringu, zgodnie z obowiązkami wynikającymi z zawartych umów o dofinansowanie projektów.

Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:

  1. stanowisko pracy na 2 piętrze (brak windy),
  2. praca przy monitorze ekranowym,
  3. brak uciążliwych i szkodliwych warunków pracy,
  4. czas pracy: pełen etat – 40 godzin tygodniowo,
  5. wysiłek umysłowy.

Wskaźnik zatrudniania osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Świnoujście, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w marcu 2020r. nie przekroczył 6%.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  1. list motywacyjny,
  2. życiorys zawodowy (CV),

List motywacyjny i życiorys zawodowy (CV) należy opatrzyć własnoręcznymi podpisami, numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem, a także klauzulą o następującej treści: „Dobrowolnie wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (innych niż wymagane przepisami prawa) przez administratora danych w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko: podinspektor/inspektor w Wydziale Pozyskiwania Funduszy Zewnętrznych. Dane osobowe przekazane przeze mnie są zgodne z prawdą. Zapoznałem(-am) się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz o prawach jakie mi przysługują w związku z przetwarzaniem danych osobowych.”

  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
  • kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych,
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdują się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów,
  • klauzula informacyjna dla kandydata.

Kserokopie dokumentów, które składa kandydat powinny być przez niego potwierdzone za zgodność z oryginałem.

Dokumenty składane w oryginale winny być opatrzone własnoręcznym podpisem.

Wzór ww. oświadczeń oraz klauzula informacyjna do pobrania na stronie internetowej bip.um.swinoujscie.pl w zakładce – praca, w wersji papierowej w Biurze Kadr Urzędu Miasta Świnoujście. 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać na Stanowisku Obsługi Interesantów albo przesyłać za pośrednictwem poczty na adres: Biuro Kadr, Urząd Miasta Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście w zamkniętej kopercie A4 oznaczonej  dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisko podinspektor/inspektor w Wydziale Pozyskiwania Funduszy Zewnętrznych” w terminie do dnia 5 maja 2020 roku.

Uwaga:

  1. Weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  2. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
  3. Dokumenty aplikacyjne, które zostaną złożone w innej formie niż zamknięta koperta albo wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
  4. Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni mailowo lub telefonicznie o terminie i miejscu naboru.
  5. Wszystkie dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.

 * Prezydent Miasta, upowszechniając informację o wolnych stanowiskach urzędniczych, w tym kierowniczych stanowiskach urzędniczych, wskazuje stanowiska, o których poza obywatelami polskimi mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej – art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).

PREZYDENT MIASTA ŚWINOUJŚCIE OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W URZĘDZIE MIASTA ŚWINOUJŚCIE

 UL. WOJSKA POLSKIEGO 1/5
72-600 ŚWINOUJŚCIE

Wolne stanowisko urzędnicze:

Specjalista/główny specjalista w Wydziale Rozwoju Gospodarczego i Obsługi Inwestorów

Wymagania niezbędne to wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku:

  1. obywatelstwo polskie*,
  2. wykształcenie wyższe,
  3. doświadczenie zawodowe: min. 5 letni staż pracy,
  4. dobra znajomość obsługi komputera – MS Office, w tym programów graficznych pozwalających na przygotowanie materiałów prezentacyjnych,
  5. dobra znajomość języka niemieckiego lub angielskiego w mowie i piśmie,
  6. znajomość zasad planowania strategicznego,
  7. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  8. niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  9. nieposzlakowana opinia.

Wymagania dodatkowe to pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku:

  1. ukończone kursy i szkolenia z zakresu analiz ekonomicznych w tym analiz opłacalności inwestycji,
  2. co najmniej trzy lata pracy w administracji państwowej lub samorządowej,
  3. wiedza z zakresu zarzadzania projektami,
  4. predyspozycje osobowościowe:
  5. kreatywność,
  6. komunikatywność,
  7. samodzielność,
  8. umiejętność pracy w zespole.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. Gromadzenie i analiza danych dotyczących życia społeczno-gospodarczego w mieście, współpraca z środowiskiem gospodarczym, stowarzyszeniami branżowymi, instytucjami administracji państwowej.
  2. Znajomość przepisów prawa z zakresu życia gospodarczego.
  3. Opracowanie i aktualizacja oferty inwestycyjnej miasta, podejmowanie działań w celu efektywnego pozyskiwania inwestorów, współpraca z inwestorami oraz potencjalnymi inwestorami.

Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:

  1. stanowisko pracy na 2 piętrze (brak windy),
  2. praca przy monitorze ekranowym,
  3. brak uciążliwych i szkodliwych warunków pracy,
  4. czas pracy: pełen etat – 40 godzin tygodniowo,
  5. wysiłek umysłowy.

Wskaźnik zatrudniania osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Świnoujście, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w marcu 2020r. nie przekroczył 6%.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  1. list motywacyjny,
  2. życiorys zawodowy (CV),

List motywacyjny i życiorys zawodowy (CV) należy opatrzyć własnoręcznymi podpisami, numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem, a także klauzulą o następującej treści: „Dobrowolnie wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (innych niż wymagane przepisami prawa) przez administratora danych w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko: Specjalista/główny specjalista w Wydziale Rozwoju Gospodarczego i Obsługi Inwestorów. Dane osobowe przekazane przeze mnie są zgodne z prawdą. Zapoznałem(-am) się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją                  o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz o prawach jakie mi przysługują w związku z przetwarzaniem danych osobowych.”

  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
  • kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych,
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdują się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów,
  • klauzula informacyjna dla kandydata.

Kserokopie dokumentów, które składa kandydat powinny być przez niego potwierdzone za zgodność z oryginałem.

Dokumenty składane w oryginale winny być opatrzone własnoręcznym podpisem.

Wzór ww. oświadczeń oraz klauzula informacyjna do pobrania na stronie internetowej bip.um.swinoujscie.pl w zakładce – praca, w wersji papierowej w Biurze Kadr Urzędu Miasta Świnoujście. 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać na Stanowisku Obsługi Interesantów albo przesyłać za pośrednictwem poczty na adres: Biuro Kadr, Urząd Miasta Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście w zamkniętej kopercie A4 oznaczonej  dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisko Specjalista/główny specjalista w Wydziale Rozwoju Gospodarczego i Obsługi Inwestorów” w terminie do dnia 7 maja 2020 roku.

Uwaga:

  1. Weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  2. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
  3. Dokumenty aplikacyjne, które zostaną złożone w innej formie niż zamknięta koperta albo wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
  4. Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni mailowo lub telefonicznie o terminie i miejscu naboru.
  5. Wszystkie dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.

 * Prezydent Miasta, upowszechniając informację o wolnych stanowiskach urzędniczych, w tym kierowniczych stanowiskach urzędniczych, wskazuje stanowiska, o których poza obywatelami polskimi mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej – art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).

Nabór wniosków na dofinansowania w ramach tarczy antykryzysowej

Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Świnoujściu ogłasza nabór wniosków o przyznanie:

1. Dofinansowania dla mikro, małego i średniego przedsiębiorcy kosztów wynagrodzeń oraz składek na ubezpieczenia społeczne;

Dofinansowanie skierowane jest do przedsiębiorcy posiadającego status mikroprzedsiębiorcy, małego i średniego przedsiębiorcy w rozumieniu art. 7 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. – Prawo przedsiębiorców (Dz. U. z 2018 r. poz. 646), który prowadził działalność gospodarczą przed dniem 1 marca 2020 r. 

2. Dofinansowania części kosztów prowadzenia działalności gospodarczej dla przedsiębiorcy będącego osobą fizyczną niezatrudniającego pracowników;

3.   Dofinansowanie dla organizacji pozarządowych kosztów wynagrodzeń oraz składek na ubezpieczenia społeczne środków na dofinansowanie części kosztów wynagrodzeń pracowników oraz należnych od tych wynagrodzeń składek na ubezpieczenie społeczne;

Dofinansowanie skierowane jest do organizacji pozarządowych w rozumieniu art. 3 ust 2 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2019 r. poz. 688, z późń. zm.) lub podmiotu, o którym mowa w art. 3 ust. 3 tej ustawy.

Wnioski można składać w terminie 14 dni od dnia ogłoszenia naboru tj. od dnia 24.04.2020 r. do dnia 07.05.2020 r. Po zakończeniu aktualnie trwających naborów ogłoszonych w ramach Tarczy Antykryzysowej na bieżąco ogłaszane będą kolejne nabory na w/w formy wsparcia.


Wnioski można składać/przesyłać:
-przez stronę praca.gov.pl po opatrzeniu ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym;
-drogą mailową po opatrzeniu kwalifikowalnym podpisem elektronicznym na adres e-mail: sekretariat@pup.swinoujscie.pl;
-korzystając z poczty tradycyjnej na adres Powiatowy Urząd Pracy, ul. Wojska Polskiego ½ A,  72-600 Świnoujście;
-pozostawiając w skrzynce zlokalizowanej przed wejściem do Powiatowego Urzędu Pracy w Świnoujściu w godzinach. 08.00-14.00;
Jednocześnie prosimy, aby w treści wniosku BEZWZGLĘDNIE wskazany został numer telefonu i e-maila celem umożliwienia szybkiego kontaktu z Wnioskodawcą. Informacje dotyczące danych zawartych we wniosku będą weryfikowane drogą telefoniczną przez pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Świnoujściu.

W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny.  
91 321 97 77 lub 661 031 831

Nabór wniosków został opublikowany w oparciu o art. 15 zzb, zzc i zze ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19  (Dz. U. 2020 poz. 374, z późn.zm.).

Wzór wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami tj. formularz pomocy publicznej, umowa oraz oświadczenie stanowiącymi jego integralne elementy oraz szczegółowe informacje na temat zasad ubiegania się o udzielenie dofinansowania dla organizacji pozarządowych kosztów wynagrodzeń oraz składek na ubezpieczenia społeczneznajdują się na stronie 
https://swinoujscie.praca.gov.pl/dla-pracodawcow-i-przedsiebiorcow/tarcza

Uwaga! dostarczanie korespondencji do urzędu nadal możliwe!

•Zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 19 kwietnia 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U. z 2020 r. poz.697) Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu na podstawie treści § 13 ust.1, § 13 ust.2 pkt.5 i § 13 ust.3 informuje, iż na bieżąco realizuje wszystkie zadania publiczne wynikające z ustawy z dnia 20.04.2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tj. Dz.U. z 2019 r. poz.1482 z późn.zm.) a także prowadzi nabory na wszystkie formy wsparcia przedsiębiorców określone w ustawie z dnia 02 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. z 2020 r. poz.374 z późn.zm.) tj. na:
• pożyczki na pokrycie bieżących kosztów prowadzenia działalności gospodarczej mikroprzedsiębiorcy w wysokości 5.000 zł.,
• dofinansowanie przedsiębiorcy części kosztów wynagrodzeń pracowników oraz należnych od tych wynagrodzeń składek na ubezpieczenia społeczne, w przypadku spadku obrotów gospodarczych w następstwie wystąpienia COVID-19,
• dofinansowanie części kosztów prowadzenia działalności gospodarczej przedsiębiorcy będącemu osobą fizyczną niezatrudniającą pracowników, w przypadku spadku obrotów gospodarczych w następstwie wystąpienia COVID-19,
• dofinansowanie części kosztów wynagrodzeń pracowników zatrudnionych przez organizacje pozarządowe oraz podmioty pożytku publicznego oraz należnych od tych wynagrodzeń składek na ubezpieczenia społeczne, w przypadku spadku przychodów z działalności statutowej w następstwie wystąpienia COVID-19.

W celu zapewnienia bezpieczeństwa obywateli urząd realizuje zadania ograniczając bezpośrednią obsługę interesantów.

Jednocześnie pragniemy poinformować, że do urzędu można dostarczyć korespondencje, według najbardziej dogodnego dla Państwa sposobu:

elektronicznie, przez platformę: http://praca.gov.pl, po opatrzeniu dokumentów kwalifikowalnym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym,

korzystając z poczty tradycyjnej na adres siedziby Powiatowego Urzędu Pracy w Świnoujściu, ul. Wojska Polskiego 1/2A, 72-600 Świnoujście,
złożyć bezpośrednio w urzędzie w skrzynce umieszczonej na tylnych drzwiach do budynku (od strony parkingu UM) Powiatowego Urzędu Pracy w Świnoujściu.

Uwaga! Zostawiamy korespondencję w zaadresowanej i szczelnie zamkniętej kopercie!

Dodatkowo każdy zainteresowany może pozyskać szczegółowe informacje telefonicznie, za pomocą e-mail lub przeczytać na stronie internetowej urzędu!
• Sekretariat: tel. 91 321 97 77
• Rejestracja dla osób bezrobotnych: tel. 91 321 97 41 lub 782 492 812
• Wizyty osób bezrobotnych, oferty pracy, skierowania do pracy: tel. 782 492 801 lub 91 321 97 58/56
• Obsługa pracodawców (prace interwencyjne, refundacje, dofinansowania, bony na zasiedlenie, staże, szkolenia i inne formy pomocy: tel. 91 321 97 54/53 lub 661 031 831
• Sprawy dotyczące cudzoziemców: tel. 91 321 97 73/58
• Wnioski dotyczące pomocy dla Przedsiębiorców – Tarcza antykryzysowa: tel. 91 321 97 53/73 lub 661 031 831

Uwaga!
Po najechaniu myszką lub za pomocą klawiatury komputera na aktywne linki stron internetowych, umieszczonych wyżej, zostaną Państwo przekierowani do nich. Linki otworzą się w osobnym oknie.

Urząd Przyjazny
CAZ na Facebook CAZ na YouTube CAZ na Google Plus CAZ na LinkedIn

Facebook