Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu informuje, że od 13.01.2025 r. rozpoczyna się nabór wniosków o refundację kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego w ramach pomocy de minimis.
Termin naboru: 13.01.2025 r. – 24.01.2025 r.
Kwota dofinansowania: do zł
Pracodawco, złoż wniosek już dziś i skorzystaj z możliwości wsparcia na doposażenie swojego stanowiska pracy. To doskonała okazja, by poprawić warunki pracy i zatrudnić nowych pracowników.
Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu informuje, że w dniach od 13 do 24 stycznia 2025 r. prowadzi nabór wniosków o dofinansowanie na podjęcie działalności gospodarczej .
Maksymalna kwota wsparcia:
zł
Nowy Regulamin (obowiązujący od 02.09.2024 r.) oraz zaktualizowany formularz Wniosku do pobrania:
Wypełnione wnioski można składać:
osobiście w Powiatowym Urzędzie Pracy, ul. Wojska Polskiego 1/2a – sekretariat pok. nr 8.
pocztą na adres: ul. Wojska Polskiego 1/2a, 72-600 Świnoujście.
Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu ogłasza nabór na środki z LIMITU KFS od 13.01.2025 r. do 20.01.2025 r.
Pracodawca ubiegający się w 2025 r. o przyznanie środków limitu KFS na finansowanie lub współfinansowanie działań na rzecz kształcenia ustawicznego pracowników i pracodawców musi spełnić przynajmniej jeden z poniższych priorytetów:
1) Wsparcie rozwoju umiejętności i kwalifikacji w zawodach określonych jako deficytowe na danym terenie tj. w powiecie lub w województwie.
2) Wsparcie rozwoju umiejętności i kwalifikacji w związku z zastosowaniem w firmach nowych procesów, technologii i narzędzi pracy.
3) Wsparcie kształcenia ustawicznego pracodawców i ich pracowników zgodnie z potrzebami szkoleniowymi, które pojawiły się na terenach dotkniętych przez powódź we wrześniu 2024 roku.
4) Poprawa zarządzania i komunikacji w firmie w oparciu o zasady przeciwdziałania dyskryminacji i mobbingowi, rozwoju dialogu społecznego, partycypacji pracowniczej i wspierania integracji w miejscu pracy.
5) Promowanie i wspieranie zdrowia psychicznego oraz tworzenie przyjaznych środowisk pracy poprzez m.in. szkolenia z zakresu zarządzania wiekiem, radzenia sobie ze stresem, pozytywnej psychologii, dobrostanu psychicznego oraz budowania zdrowej i różnorodnej kultury organizacyjnej.
6) Wsparcie cudzoziemców, w szczególności w zakresie zdobywania wiedzy na temat polskiego prawa pracy i integracji tych osób na rynku pracy.
7) Wsparcie rozwoju umiejętności i kwalifikacji niezbędnych w sektorze usług zdrowotnych i opiekuńczych.
8) Rozwój umiejętności cyfrowych.
9) Wsparcie rozwoju umiejętności związanych z transformacją energetyczną
Wniosek może być złożony wyłącznie w formie elektronicznej przez portal praca.gov.pl-
Należy wybrac: Usługi elektroniczne- Wnioski o usługi i świadczenia z urzędu- Wnioski pozostałe- Wniosek o przyznanie środków z Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS) na finansowanie kosztów kształcenia ustawicznego pracowników i pracodawców (PSZ-KFS)
Zorganizuj prace interwencyjne i otrzymaj dofinansowanie
Prace interwencyjne to świetna okazja dla Ciebie i osoby bezrobotnej! Zatrudnij pracownika na umowę o pracę, a urząd pracy pomoże Ci częściowo sfinansować wynagrodzenie.
Z okazji obchodów Dni Pracodawców, które przypadają w dniach 2–6 grudnia 2024 roku, chcielibyśmy zwrócić Państwa uwagę na możliwość skorzystania z dotacji na doposażenie stanowiska pracy, oferowanej przez Powiatowy Urząd Pracy.
Dotacja ta to doskonała okazja, aby wzbogacić wyposażenie stanowisk pracy, poprawić komfort pracy oraz zwiększyć efektywność zespołów. Dzięki wsparciu finansowemu z urzędu pracy możecie Państwo zainwestować w nowoczesny sprzęt, narzędzia oraz technologie, które wpłyną na podniesienie jakości pracy w firmie, a także umożliwią zatrudnianie nowych pracowników lub wspieranie rozwoju już istniejących.
Zachęcamy do skorzystania z tej formy wsparcia, która może przyczynić się do dalszego rozwoju Państwa działalności oraz stworzenia bardziej przyjaznych i bezpiecznych warunków pracy.
Więcej informacji na temat zasad składania wniosków oraz dostępnych kwot dotacji można uzyskać na stronach internetowych: