Menu

Aktualności

UWAGA ! WAŻNE INFORMACJE !

Zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 02 LISTOPADA 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii, Powiatowy Urząd Pracy
w Świnoujście informuje o organizacji pracy Urzędu.

Od dnia 04.11.2020 r. Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu będzie NIECZYNNY DLA INTERESANTÓW do odwołania.

Jednocześnie zaznaczamy, że NIE PRZERYWAMY PRACY!

 Obsługa odbywać się będzie w trybie zdalnym.


Sprowadza się ona do wykonywania zadań niezbędnych do zapewnienia pomocy Obywatelom, z wyłączeniem jednak bezpośredniej obsługi interesantów.

  1. Pracownicy Urzędu pracują w godzinach pracy Urzędu bez zmian.
  2. Interesanci we wszystkich sprawach prowadzonych przez PUP
    w Świnoujściu proszeni są  o kontakt telefoniczny z pracownikami od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-12.00 lub o przesyłanie korespondencji pocztą tradycyjną, mailową lub za pośrednictwem ePUAP, lub praca.gov.pl
  3. W sprawach, indywidualnych bezpośrednia obsługa odbywa się z zachowaniem zasad bezpieczeństwa sanitarnego określonego w odrębnych przepisach. Osobiste złożenie dokumentów (np. wniosków) w Urzędzie możliwe jest poprzez umieszczenie ich w skrzynce podawczej przy wejściu na parterze w budynku. Wykaz telefonów kontaktowych do poszczególnych komórek organizacyjnych znajduje się poniżej.
  4. Powyższe informacje będą aktualizowane na bieżąco i dostępne na stronie internetowej PUP (www.swinoujscie.praca.gov.pl), a także wywieszone w siedzibie Urzędu.

Informacje szczegółowe:

  • Rejestracji jako osoba bezrobotna lub poszukująca pracy można dokonać przez portal www.praca.gov.pl:
  • 1. Pełna rejestracja elektroniczna dla osób, które dysponują podpisem zaufanym, kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem osobistym. W przypadku pełnej rejestracji elektronicznej dniem rejestracji jest dzień wprowadzenia danych, załączenia do wniosku wymaganych dokumentów i potwierdzenia ich jednym z ww. podpisów.

    2. Prerejestracja dla osób, które nie posiadają żadnego z podpisów wymienionych w pkt 1, ale mają możliwość przekazania danych i wymaganych dokumentów za pośrednictwem formularza elektronicznego. Rejestracja następuje w dniu kontaktu telefonicznego pracownika naszego urzędu.
  •  Rejestracja numer telefonu: 91 321 97 41, adres e-mail: rejestracja@pup.swinoujscie.pl
  • Pośrednictwo pracy: Wizyty osób bezrobotnych, oferty pracy, skierowania do pracy:
    tel. 91 321 97 56 lub 58 , adres e-mail: posrednik2@pup.swinoujscie.pl.

Obsługa pracodawców:   

  • Obsługa dot. zatrudnienia cudzoziemców: tel. 91 321 97 73, lub 91 321 97 51 , adres e-mail: posrednik1@pup.swinoujscie.pl;
  • Prace Interwencyjne, Roboty Publiczne, Dofinansowania 50+: tel. 91 321 97 71, adres e-mail: programy@pup.swinoujscie.pl;
  • Doposażenia stanowiska pracy, bony na zasiedlenie, staże: tel. 91 321 97 54, adres e-mail: staze@pup.swinoujscie.pl;
  • Dotacje, szkolenia, KFS: wew. tel. 91 321 97 53, adres e-mail: szkolenia@pup.swinoujscie.pl; dotacje@pup.swinoujscie.pl;
  • Tarcza antykryzysowa

    Pożyczki dla przedsiębiorców – COVID-19, tel. 91 321 97 53
    Dofinansowania do wynagrodzeń pracowników COVID -19  tel. 91 321 97 71

     Dofinansowania dla samozatrudnionych tel. 91 321 97 54

Osoby przychodzące do Powiatowego Urzędu Pracy w Świnoujściu są zobowiązane do zachowania niezbędnych środków ostrożności zalecanych przez Ministerstwo Zdrowia tj. obowiązek zakrywania ust i nosa, obowiązek dezynfekcji rąk, zachowania odpowiedniej odległości pomiędzy osobami. Realizując zapisy Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 16 maja 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii z 16 maja 2020 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 878) w sali obsługi może przebywać tylko jedna osoba przy stanowisku.

Wszelkiego rodzaju dokumenty lub wnioski można składać poprzez portal internetowy: www.praca.gov.pl,

lub do pobrania na naszej stronie internetowej:

www.swinoujscie.praca.gov.pl

W dalszym ciągu można również wrzucać dokumenty do skrzynki podawczej na dokumenty znajdującej się na parterze w korytarzu budynku. Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu na bieżąco rozpatruje wszelkie sprawy wpływające do Urzędu.

Dyrektor

Powiatowego Urzędu Pracy w Świnoujściu

Mając na uwadze zachowanie bezpieczeństwa oraz sprawną obsługę osób bezrobotnych

poszukujących pracy oraz przedsiębiorców prosimy o dokonanie wcześniejszego telefonicznego umówienia godziny obsługi dogodnej dla klienta Urzędu pod numerami telefonów:

Rejestracja osób bezrobotnych i poszukujących pracy: tel. 91 321 97 41
Wizyty osób bezrobotnych, oferty pracy, skierowania do pracy: tel. 91 321 97 56 lub 58

Obsługa pracodawców (prace interwencyjne, refundacje 50+: tel. 91 321 97 71
Doposażenia stanowiska pracy, bony na zasiedlenie, staże,: tel. 91 321 97 54
Dotacje, szkolenia KFS: tel. 91 321 97 53
Sprawy dotyczące cudzoziemców: tel. 91 321 97 73 lub 51

Tarcza antykryzysowa

Pożyczki dla przedsiębiorców – COVID-19, tel. 91 321 97 53
Dofinansowania do wynagrodzeń pracowników -COVID -19 tel. 91 321 97 71

Sekretariat – tel. 91 321 97 77 email: sekretariat@pup.swinoujscie.pl

Osoby przychodzące do Powiatowego Urzędu Pracy w Świnoujściu są zobowiązane do zachowania niezbędnych środków ostrożności zalecanych przez Ministerstwo Zdrowia tj. obowiązek zakrywania ust i nosa, obowiązek dezynfekcji rąk, zachowania odpowiedniej odległości pomiędzy osobami. Realizując zapisy Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 16 maja 2020r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii z 16 maja 2020 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 878) w sali obsługi może przebywać tylko jedna osoba przy stanowisku.

Wszelkiego rodzaju dokumenty lub wnioski w dalszym ciągu należy wrzucać do skrzynki podawczej na dokumenty znajdującej się na parterze w korytarzu budynku. Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu na bieżąco rozpatruje wszelkie sprawy wpływające do Urzędu.

Rejestracja on-line krok po kroku

  1. Wchodzimy na stronę www.praca.gov.pl i klikamy „zarejestruj”.
  2. Wybieramy docelowy Urząd Pracy, w którym chcemy się zarejestrować.
  3. Wybieramy zgłoszenie do rejestracji, a następnie wypełniamy ankietę, przepisujemy kod z obrazka i klikamy ustal status osoby na rynku pracy.
  4. Wybieramy metodę rejestracji:
    1. Zgłoszenie do rejestracji z wyznaczeniem wizyty,
    2. Rejestracja bez konieczności przyjścia do urzędu
      (wymagany podpis elektroniczny lub zaufany).
  5. Wprowadzamy dane osobowe i pozostałe informacje.
  6. Po wprowadzeniu wszystkich danych i zapoznaniu się z oświadczeniami system wyznacza pierwszy wolny termin spotkania.
  7. Przepisujemy kod z obrazka i gotowe.
  8. Wyświetla się ekran końcowy i przychodzimy do Urzędu na wyznaczony termin.

instrukcja obrazkowa:

https://swinoujscie.praca.gov.pl/dla-bezrobotnych-i-poszukujacych-pracy/rejestracja-w-urzedzie/instrukcja-elektronicznej-rejestracji

DOFINANSOWANIA W RAMACH TARCZY ANTYKRYZYSOWEJ

Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu informuje, iż w ramach tarczy antykryzysowej przedsiębiorcy mają możliwość skorzystania z dofinansowania do wynagrodzeń
dla pracowników.

– Kto może ubiegać się o dofinansowanie?

Mikro-, mali i średni przedsiębiorcy, zatrudniający osoby na podstawie umowy o pracę, umowy o pracę nakładczą, umowy zlecenia, innej umowy o świadczenie usług.

– Jaką kwotę dofinansowania może otrzymać przedsiębiorca, jeżeli zatrudnia pracowników?

W przypadku spadku obrotów o co najmniej 30 %

Może otrzymać kwotę stanowiącą sumę 50 % wynagrodzeń poszczególnych pracowników wraz ze składkami na ubezpieczenia społeczne należnych od tych wynagrodzeń, jednak nie więcej niż 50 % kwoty minimalnego wynagrodzenia, powiększonego o składki na ubezpieczenia społeczne od pracodawcy.

W przypadku spadku obrotów o co najmniej 50 %

Może otrzymać kwotę stanowiącą sumę 70 % wynagrodzeń poszczególnych pracowników wraz ze składkami na ubezpieczenia społeczne należnych od tych wynagrodzeń, jednak nie więcej niż 70 % kwoty minimalnego wynagrodzenia, powiększonego o składki na ubezpieczenia społeczne od pracodawcy.

W przypadku spadku obrotów o co najmniej 80 %

Może otrzymać kwotę stanowiącą sumę 90 % wynagrodzeń poszczególnych pracowników wraz ze składkami na ubezpieczenia społeczne należnych od tych wynagrodzeń, jednak nie więcej niż 90 % kwoty minimalnego wynagrodzenia, powiększonego o składki na ubezpieczenia społeczne od pracodawcy.

Więcej informacji:

https://swinoujscie.praca.gov.pl/dla-pracodawcow-i-przedsiebiorcow/tarcza

nr tel. 91-321-97-71

PO WER (IV) = dofinansowania w ramach tarczy antykryzysowej

Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu informuje, iż posiada środki finansowe na realizację projektu pn. Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie Miasto Świnoujście (IV) współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 na formę wsparcia:

  • częściowe dofinansowanie kosztów wynagrodzeń pracowników lub kosztów prowadzenia działalności gospodarczej, o których mowa z art. 15zzb i 15zze ustawy z dnia 02.03.2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. poz. 374 z późn. zm.)

Szczegółowe informacje na temat form wsparcia realizowanych w projekcie można uzyskać telefonicznie pod nr 91 321-97-71 lub bezpośrednio u doradcy klienta w przypadku osób bezrobotnych.


ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY

DOFINANSOWANIA WYNAGRODZEŃ DLA PRZEDSIĘBIORCÓW

⛔️ CAZ W ŚWINOUJŚCIU PRZYPOMINA ⛔️

W ramach tarczy antykryzysowej pracodawcy mogą skorzystać z dofinansowania do wynagrodzeń dla swoich pracowników.

Poniżej przedstawiamy podstawowe zasady otrzymania dofinansowania.

☎️ Więcej informacji:☎️

91-321-97-71; 91-321-97-77

W DNIU 12 CZERWCA 2020 ROKU (PIĄTEK) POWIATOWY URZĄD PRACY W ŚWINOUJŚCIU BĘDZIE NIECZYNNY

UWAGA !!!

INFORMUJEMY, IŻ ZGODNIE Z ZARZĄDZENIEM DYREKTORA

W ZAMIAN ZA ŚWIĘTO PRZYPADAJĄCE W WOLNĄ SOBOTĘ

(tj. 15 SIERPNIA 2020R.)

W DNIU 12 CZERWCA 2020 ROKU (PIĄTEK)

POWIATOWY URZĄD PRACY W ŚWINOUJŚCIU

BĘDZIE NIECZYNNY


art. 130 § 2 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy  (t. jedn. Dz. U. z 2019r., poz. 1040 z późn. zm.) w sprawie ustalenia dni wolnych od pracy przysługujących w zamian za święta przypadające w sobotę.

PREZYDENT MIASTA ŚWINOUJŚCIE OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

W URZĘDZIE MIASTA ŚWINOUJŚCIE

 UL. WOJSKA POLSKIEGO 1/5
72-600 ŚWINOUJŚCIE

Wolne stanowisko urzędnicze:

Podinspektor/inspektor ds. zezwoleń w pasach dróg oraz przygotowania inwestycji drogowych w Wydziale Inwestycji Miejskich

Wymagania niezbędne to wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku:

  1. obywatelstwo polskie*,
  2. wykształcenie średnie,
  3. doświadczenie zawodowe – min. pół roku pracy na stanowiskach związanych z uczestniczeniem w realizacji przedsięwzięć infrastrukturalnych lub min. pół roku pracy w instytucjach związanych z przygotowaniem lub wydawaniem decyzji administracyjnych,
  4. znajomość obsługi komputera – edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny,
  5. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  6. niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  7. nieposzlakowana opinia.

Wymagania dodatkowe to pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku:

  1. wykształcenie wyższe,
  2. doświadczenie zawodowe: praca przy przygotowaniu decyzji na umieszczenie obiektów lub zjazdów w pasach dróg publicznych,
  3. znajomość procesu inwestycyjnego lub znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,
  4. predyspozycje osobowościowe:
  5. umiejętność pracy w zespole,
  6. kreatywność i inicjatywa,
  7. samodzielność,
  8. umiejętność dobrej organizacji pracy.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. Tworzenie baz danych obejmujących dane wejściowe do procesów przygotowania i realizacji inwestycji miejskich jako asysta-wspomaganie.

2.      Organizowanie badań przedprojektowych w poszczególnych obszarach inżynierii i usług komunalnych miasta jako asysta-wspomaganie.

3.      Planowanie roczne i wieloletnie przedsięwzięć inwestycyjnych jako asysta-wspomaganie.

4.      Współpraca z Wydziałem Urbanistyki i Architektury przy opracowywaniu studiów planistycznych i projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.

5.      Współpraca z Wydziałem Pozyskiwania Funduszy Zewnętrznych w zakresie opracowywania wniosków o pozyskiwanie środków zewnętrznych na realizację inwestycji.

6.      Przygotowanie lub prowadzenie nadzoru lub asysta-wspomaganie osoby prowadzącej przygotowanie inwestycji miejskich.

7.      Współpraca z Wydziałem Pozyskiwania Funduszy w zakresie procedur towarzyszących realizacji inwestycji z udziałem środków zewnętrznych (w szczególności: dokumentacja, sprawozdawczość, monitoring i kontrole).

8.      Przygotowywanie zezwoleń dot. zgody na lokalizację urządzeń i obiektów oraz zjazdów w drogach publicznych.

Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:

  1. stanowisko pracy na 3 piętrze (brak windy),
  2. praca przy monitorze ekranowym i praca w terenie,
  3. brak uciążliwych i szkodliwych warunków pracy,
  4. czas pracy: pełen etat – 40 godzin tygodniowo,
  5. wysiłek umysłowy.

Wskaźnik zatrudniania osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Świnoujście, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w kwietniu 2020r. nie przekroczył 6%.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  1. list motywacyjny,
  2. życiorys zawodowy (CV),

List motywacyjny i życiorys zawodowy (CV) należy opatrzyć własnoręcznymi podpisami, numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem, a także klauzulą o następującej treści: „Dobrowolnie wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (innych niż wymagane przepisami prawa) przez administratora danych w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko: Podinspektor/inspektor ds. zezwoleń w pasach dróg oraz przygotowania inwestycji drogowych w Wydziale Inwestycji Miejskich. Dane osobowe przekazane przeze mnie są zgodne z prawdą. Zapoznałem(-am) się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz o prawach jakie mi przysługują w związku z przetwarzaniem danych osobowych.”

  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
  • kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych,
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdują się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów,
  • klauzula informacyjna dla kandydata.

Kserokopie dokumentów, które składa kandydat powinny być przez niego potwierdzone za zgodność z oryginałem.

Dokumenty składane w oryginale winny być opatrzone własnoręcznym podpisem.

Wzór ww. oświadczeń oraz klauzula informacyjna do pobrania na stronie internetowej bip.um.swinoujscie.pl w zakładce – praca, w wersji papierowej w Biurze Kadr Urzędu Miasta Świnoujście. 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać na Stanowisku Obsługi Interesantów albo przesyłać za pośrednictwem poczty na adres: Biuro Kadr, Urząd Miasta Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście w zamkniętej kopercie A4 oznaczonej  dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisko podinspektor/inspektor ds. zezwoleń w pasach dróg oraz przygotowania inwestycji drogowych w Wydziale Inwestycji Miejskich” w terminie do dnia 25 maja 2020 roku.

Uwaga:

  1. Weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  2. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
  3. Dokumenty aplikacyjne, które zostaną złożone w innej formie niż zamknięta koperta albo wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
  4. Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni mailowo lub telefonicznie o terminie i miejscu naboru.
  5. Wszystkie dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.

 * Prezydent Miasta, upowszechniając informację o wolnych stanowiskach urzędniczych, w tym kierowniczych stanowiskach urzędniczych, wskazuje stanowiska, o których poza obywatelami polskimi mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej – art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).

Urząd Przyjazny
CAZ na Facebook CAZ na YouTube CAZ na Google Plus CAZ na LinkedIn

Facebook