Nabór na stanowisko : Strażnik działu ochrony w Areszcie Śledczym w Świnoujściu.
Areszt Śledczy w Świnoujściu ogłasza nabór do Służby Więziennej na stanowisko: Strażnik działu ochrony.
- WYMAGANIA:
- W Służbie Więziennej może pełnić służbę osoba:
- posiadająca obywatelstwo polskie,
- posiadająca uregulowany stosunek do służby wojskowej,
- korzystająca z pełni praw publicznych,
- która daje rękojmię prawidłowego wykonywania powierzonych zadań,
- która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe albo wobec której nie został wydany prawomocny wyrok warunkowo umarzający postępowanie karne o takie przestępstwo, a także nie toczy się przeciwko niej postępowanie karne o takie przestępstwo,
- dająca rękojmię zachowania tajemnicy stosownie do wymogów określonych w przepisach o ochronie informacji niejawnych,
- posiadająca co najmniej średnie wykształcenie,
- posiadająca zdolność fizyczną i psychiczną do pełnienia służby.
- Wymagane dokumenty:
- – podanie o przyjęcie do służby, CV
- – Wypełniona ankieta personalna (do pobrania ze strony http://www.sw.gov.pl/pl/praca/zasady-przyjecia-do-sluzby-wieziennej/ lub Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 20 września 2010 r. w sprawie postępowania kwalifikacyjnego do Służby Więziennej, Załącznik nr 1, Dz. U. Nr 186, poz. 1247).
- – świadectwa pracy lub służby
- – dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie , kwalifikacje zawodowe i specjalistyczne
- – kserokopia książeczki wojskowej
- – kserokopię dowodu osobistego
- – zaświadczenie lekarskie stwierdzające zdolność do przystąpienia do testu sprawności fizycznej
- – kserokopie odpisów skróconych aktów urodzenia własnego, małżonka i dzieci oraz aktu małżeństwa
Kandydaci proszeni są o dostarczenie /przesłanie dokumentów na adres:
Areszt Śledczy ul. Marszałka J. Piłsudskiego 25A, 72-600 Świnoujście w terminie do:
03 marca 2017 roku ( oferty dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane)
O terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie po dokonaniu oceny złożonych dokumentów.
- Etapy postępowania kwalifikacyjnego:
- -ocena złożonych dokumentów
- -rozmowa kwalifikacyjna
- -testy sprawności fizycznej
- -badania psychologiczne
- -uzyskanie informacji o kandydacie w rejestrach skazanych i ukaranych
- -ustalenie przez właściwą komisję lekarską zdolności fizycznej i psychicznej kandydata
- -sporządzenie arkusza oceny predyspozycji kandydata
- -zatwierdzenie listy kandydatów przez dyrektora jednostki.