Rejestracja on-line krok po kroku
- Wchodzimy na stronę www.praca.gov.pl i klikamy „zarejestruj”.
- Wybieramy docelowy Urząd Pracy, w którym chcemy się zarejestrować.
- Wybieramy zgłoszenie do rejestracji, a następnie wypełniamy ankietę, przepisujemy kod z obrazka i klikamy ustal status osoby na rynku pracy.
- Wybieramy metodę rejestracji:
- Zgłoszenie do rejestracji z wyznaczeniem wizyty,
- Rejestracja bez konieczności przyjścia do urzędu
(wymagany podpis elektroniczny lub zaufany).
- Wprowadzamy dane osobowe i pozostałe informacje.
- Po wprowadzeniu wszystkich danych i zapoznaniu się z oświadczeniami system wyznacza pierwszy wolny termin spotkania.
- Przepisujemy kod z obrazka i gotowe.
- Wyświetla się ekran końcowy i przychodzimy do Urzędu na wyznaczony termin.
instrukcja obrazkowa: