Menu

Informacja dla pracodawców

Projekt „GraduatON”

Celem głównym Projektu jest zwiększenie zatrudnienia wśród osób z niepełnosprawnością posiadających wykształcenie wyższe i/lub będących na ostatnim roku studiów, poprzez zaplanowanie i wdrożenie indywidualnej ścieżki kariery oraz wprowadzenie ich na rynek pracy.

Uczestnikami projektu mogą być osoby, które:

  1. Są absolwentami szkoły wyższej lub są na ostatnim roku studiów wyższych;
  2. Posiadają aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (lub orzeczenie równoważne);
  3. Na dzień przystąpienia do projektu pozostają bez zatrudnienia.

Uczestnicy projektu mogą liczyć na:

  1. Wsparcie doradcy zawodowego, dla każdego z uczestników Projektu zostanie przeprowadzony test kompetencyjny oraz test metodą Clifton Strengths Finder Assesment;
  2. Wsparcie psychologa/coach’a kariery;
  3. Atrakcyjne warsztaty, z następujących zagadnień:
    • Autoprezentacja
    • Organizacja czasu pracy
    • Cele, reguły, konsekwencje
    • Komunikacja interpersonalna i komunikacja w zespole
    • Praca zespołowa, zadaniowanie i odpowiedzialność
  4. Szkolenie z urządzeń i technologii wspomagających osoby z niepełnosprawnościami w środowisku zawodowym – dla wybranych uczestników
  5. Wsparcie w aktywnym poszukiwaniu pracy;
  6. Płatne 3-miesięczne staże aktywizacyjnego dla najlepszych (20 uczestników w każdym z okresów realizacji projektu)
  7. Wsparcie opiekunów stażowych.

W ramach Projektu Międzynarodowa Fundacja „Reaxum” pokrywa następujące koszty:

  1. profesjonalnej obsługi merytorycznej podczas organizowanych wsparć;
  2. wynajmu sal szkoleniowych podczas organizowanych warsztatów i szkoleń;
  3. ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników podczas organizowanych wsparć;
  4. materiałów szkoleniowych;
  5. wyżywienia podczas udziału w warsztatach i szkoleniach;
  6. zakwaterowania podczas udziału w szkoleniach i warsztatach – dla osób, które z uzasadnionych przyczyn nie są w stanie dojechać z miejsca zamieszkania w dniu w którym odbywa się szkolenie lub warsztat (np. odległość powyżej 100 km); koszty pokrywane będą do momentu wyczerpania budżetu środków przeznaczonych na ten cel;
  7. dojazdów na szkolenia i warsztaty – koszty pokrywane do wysokości kwoty przewidzianej w budżecie i do momentu wyczerpania budżetu środków przeznaczonych na ten cel, zgodnie z obowiązującym „Regulaminem rozliczenia kosztów podróży – projekt pn. „GraduatON”.

Więcej informacji pod adresem: https://reaxum.eu/projekty/graduaton/o-projekcie

Projekt INFOdoradca+

W ramach projektu „Rozwijanie, uzupełnianie i aktualizacja informacji o zawodach oraz jej upowszechnianie za pomocą nowoczesnych narzędzi komunikacji – INFODORADCA+” powstało 1000 opisów zawodów, które są dostosowane do aktualnych potrzeb IRP, osób poszukujących pracy, chcących się przekwalifikować, czy też zaplanować karierę zawodową.

Informacje o zawodach zawierają m.in. szczegółowy opis zawodu, opis kompetencji zawodowych, odniesienie do sytuacji zawodu na rynku pracy i możliwości doskonalenia zawodowego, a także możliwości zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami. Na obecnym etapie zostało udostępnionych ponad 600 opisów Informacji o Zawodach, które znajdują się na Wortalu Publicznych Służb Zatrudnienia pod adresem:

http://psz.praca.gov.pl/rynek-pracy/bazy-danych/infodoradca

Informacje o zawodach mogą być wykorzystywane m.in. w pośrednictwie pracy, poradnictwie zawodowym, w obsadzaniu trudnych stanowisk i dostosowaniu szkoleń do potrzeb klientów (osób bezrobotnych). Wspomagać mają trafne planowanie kariery zawodowej oraz poszerzać zakres kompetencji kadry Instytucji Rynku Pracy. Dzięki wykorzystaniu informacji, o zawodach przygotowanych w ramach ww. projektu zarówno poszukujący pracy jak i doradcy klienta dysponować będą szeroką informacją o treści pracy i wymaganiach dotyczących wybranych zawodów.

Konsorcjum, w skład którego wchodzą Doradca Consultants Ltd., Instytut Technologii Eksploatacji – Państwowy Instytut Badawczy z Radomia, Instytut Pracy i Spraw Socjalnych z Warszawy, Centralny Instytut Ochrony Pracy – Państwowy Instytut Badawczy z Warszawy oraz Agencja badawcza PBS z Sopotu jest wykonawcą projektu w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Zapraszamy wszystkich do aktywnego korzystania z bazy 1000 opisów zawodów.

UWAGA SZKOLENIE – 18.06.2019 r.👍

„Oferta europejskich infrastruktur badawczych i nie tylko”

Jeżeli szukasz miejsca do realizacji badań, jesteś zainteresowany przeprowadzeniem analiz na najlepszym sprzęcie, chciałbyś wykonać serię doświadczeń w czołowych europejskich laboratoriach, potrzebujesz dostępu do wielkich, specjalistycznych zbiorów, zapraszamy do udziału w wydarzeniu.

Aby dowiedzieć się o dostępnych możliwościach, zasadach uczestnictwa, możliwościach wyjazdu oraz współpracy z zagranicznymi ośrodkami, przyjdź na spotkanie informacyjne w dniu 18 czerwca 2019, które odbędzie się w siedzibie RCIiTT przy ul. Jagiellońskiej 20-21 w Szczecinie.

Zapraszamy naukowców (zarówno osoby u progu kariery naukowej, jak i doświadczonych naukowców), przedstawicieli MŚP oraz inne osoby zainteresowane realizacją badań naukowych za granicą do rejestracji.

Szkolenie poprowadzą specjaliści z Krajowego Punktu Kontaktowego Programów Badawczych UE w Warszawie, p. Rafał Duczmal i p. Adam Głuszuk.

Dzięki dofinansowaniu z Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego udział w szkoleniu jest bezpłatny.

UWAGA SZKOLENIE 13 CZERWCA 2019r.

„Jak skutecznie wchodzić na rynki zagraniczne – model biznesowy internacjonalizacji wraz z wdrożeniem strategicznym w eksporcie!”

Zapraszamy pracowników przedsiębiorstw z terenu województwa zachodniopomorskiego, a także pracowników naukowych oraz pracowników administracji samorządowej na szkolenie poświęcone umiędzynaradawianiu działalności firmy i strategiom wejścia na rynki zagraniczne, które odbędzie się 13 czerwca 2019 i organizowane przez ośrodek Enterprise Europe Network przy RCIiTT.

Szkolenie poprowadzi Grzegorz Bratek, Dyrektor Zarządzający firmy konsultingowej Eurospektrum, który posiada 17-letnie doświadczenie we wprowadzaniu marek polskich i międzynarodowych na rynki zagraniczne.

Na szkolenie obowiązuje rejestracja – liczba miejsc jest ograniczona.

Więcej informacji: https://bit.ly/2I96DMv

sala Szwalnia (115, I piętro)
RCIiTT
ul. Jagiellońska 20-21
70-363 Szczecin
Polska

Nowe numery rachunków bankowych

Od dnia 01.06.2019 Powiatowy Urzad Pracy w Świnoujściu zmieni  swojego operatora bankowego na Bank Spółdzielczy w Gryficach co spowoduje zmiany numerów rachunków bankowych.

  1. Fundusz pracy    05 9376 0001 2011 0022 6165 0003
  2. EFS – RPO           75 9376 0001 2011 0022 6165 0004 
  3. EFS – PO WER    48 9376 0001 2011 0022 6165 0005

Zapraszamy na e-szkolenie WUP – „Załóż swój biznes z Europejskim Funduszem Społecznym – zostań swoim szefem”

Myślicie o założeniu własnej działalności gospodarczej?

Europejski Fundusz Społeczny może Wam w tym pomóc!

Zapraszamy na e-szkolenie WUP w formie webinarium:

„Załóż swój biznes z Europejskim Funduszem Społecznym – zostań swoim szefem”.

 

Już w środę, 29 maja 2019 r. o godz. 11.00, kolejne z cyklu internetowe seminarium, organizowane przez Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie.

Czym fundusze unijne pomagają w założeniu firmy?

Jakie środki można otrzymać?

Kto może starać się o pomoc?

Jak dobrze przygotować się do prowadzenia działalności?

 

Na te oraz inne zadane przez Was pytania, nasi specjaliści będą odpowiadać w trakcie spotkania, a dzięki funkcji LiveChatu  poczujecie się jakbyście siedzieli w tym samym pokoju.

E-szkolenie transmitowane będzie na żywo na naszym kanale YouTube „e-szkolenia WUP Szczecin”, wystarczy kliknąć w link -> e-szkolenia WUP Szczecin.

Urząd Przyjazny
CAZ na Facebook CAZ na YouTube CAZ na Google Plus CAZ na LinkedIn

Facebook