Pracodawco! Chcesz zatrudnić pracownika, który posiada kwalifikacje zgodne z twoimi oczekiwaniami?
Skorzystaj z trójstronnej umowy szkoleniowej
Czym jest trójstronna umowa szkoleniowa?
Trójstronna umowa szkoleniowa, to umowa zawarta pomiędzy starostą, pracodawcą i instytucją szkoleniową, dotycząca sfinansowania przez urząd pracy szkolenia dla osób bezrobotnych, wskazanego przez pracodawcę. Szkolenie powinno być dostosowane do potrzeb pracodawcy, który w ramach wsparcia zobowiązuje się do zatrudnienia osoby bezrobotnej po odbytym szkoleniu.
Kto może ubiegać się o podpisanie trójstronnej umowy szkoleniowej?
O podpisanie trójstronnej umowy szkoleniowej możesz ubiegać się jeżeli jesteś pracodawcą lub przedsiębiorcą i zamierzasz zatrudnić skierowane przez urząd pracy osoby bezrobotne. Pomoc udzielana jest zgodnie z warunkami dopuszczalności pomocy de minimis.
Pomoc de minimis
Sfinansowanie kosztów szkolenia nawet do 300% przeciętnego wynagrodzenia
Procedura ubiegania się o skorzystanie z trójstronnej umowy szkoleniowej
KROK 1
Pobierz i wypełnij wniosek o trójstronną o umowę szkoleniową
KROK 2
Złóż prawidłowo sporządzony wniosek o zawarcie trójstronnej umowy szkoleniowej wraz z zobowiązaniem zatrudnienia bezrobotnego skierowanego na szkolenie w sekretariacie PUP I piętro pok. nr 8.
KROK 3
Powiatowy Urząd Pracy rozpatruje wnioski pracodawców zgodnie z kolejnością ich wpływu i informuje pracodawcę o sposobie rozpatrzenia jego wniosku w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku.
KROK 4
Pobierz i wypełnij wniosek o trójstronną o umowę szkoleniową