Menu

Oferty

Prezydent Miasta Świnoujście ogłasza nabór na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta

Inspektor w Biurze Rady Miasta Więcej informacji:http://bip.um.swinoujscie.pl/oferta-pracy/31602/inspektor-w-biurze-rady-miasta

Inspektor/główny specjalista w Wydziale Urbanistyki i Architektury Więcej informacji: http://bip.um.swinoujscie.pl/oferta-pracy/31585/inspektor-glowny-specjalista-w-wydziale-urbanistyki-i-architektury

Podinspektor/Inspektor/główny specjalista w Wydziale Infrastruktury i Zieleni Miejskiej Więcej informacji: http://bip.um.swinoujscie.pl/oferta-pracy/31575/podinspektor-inspektor-glowny-specjalista-w-wydziale-infrastruktury-i-zieleni-miejskie

Prezydent Miasta Świnoujście ogłasza nabór na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta

Podinspektor/inspektor ds. zezwoleń w pasach dróg oraz przygotowania inwestycji drogowych w Wydziale Inwestycji Miejskich

Więcej informacji: http://bip.um.swinoujscie.pl/oferta-pracy/31605/podinspektor-inspektor-ds-zezwolen-w-pasach-drog-oraz-przygotowania-inwestycji-drogowych-w-wydziale-inwestycji-miejskich

Podinspektor/inspektor ds. realizacji/przygotowania inwestycji w Wydziale Inwestycji Miejskich

Więcej informacji:http://bip.um.swinoujscie.pl/oferta-pracy/31604/podinspektor-inspektor-ds-realizacji-przygotowania-inwestycji-w-wydziale-inwestycji-miejskich

PREZYDENT MIASTA ŚWINOUJŚCIE OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

W URZĘDZIE MIASTA ŚWINOUJŚCIE

 UL. WOJSKA POLSKIEGO 1/5
72-600 ŚWINOUJŚCIE

Wolne stanowisko urzędnicze:

Podinspektor/inspektor ds. zezwoleń w pasach dróg oraz przygotowania inwestycji drogowych w Wydziale Inwestycji Miejskich

Wymagania niezbędne to wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku:

  1. obywatelstwo polskie*,
  2. wykształcenie średnie,
  3. doświadczenie zawodowe – min. pół roku pracy na stanowiskach związanych z uczestniczeniem w realizacji przedsięwzięć infrastrukturalnych lub min. pół roku pracy w instytucjach związanych z przygotowaniem lub wydawaniem decyzji administracyjnych,
  4. znajomość obsługi komputera – edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny,
  5. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  6. niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  7. nieposzlakowana opinia.

Wymagania dodatkowe to pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku:

  1. wykształcenie wyższe,
  2. doświadczenie zawodowe: praca przy przygotowaniu decyzji na umieszczenie obiektów lub zjazdów w pasach dróg publicznych,
  3. znajomość procesu inwestycyjnego lub znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,
  4. predyspozycje osobowościowe:
  5. umiejętność pracy w zespole,
  6. kreatywność i inicjatywa,
  7. samodzielność,
  8. umiejętność dobrej organizacji pracy.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. Tworzenie baz danych obejmujących dane wejściowe do procesów przygotowania i realizacji inwestycji miejskich jako asysta-wspomaganie.

2.      Organizowanie badań przedprojektowych w poszczególnych obszarach inżynierii i usług komunalnych miasta jako asysta-wspomaganie.

3.      Planowanie roczne i wieloletnie przedsięwzięć inwestycyjnych jako asysta-wspomaganie.

4.      Współpraca z Wydziałem Urbanistyki i Architektury przy opracowywaniu studiów planistycznych i projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.

5.      Współpraca z Wydziałem Pozyskiwania Funduszy Zewnętrznych w zakresie opracowywania wniosków o pozyskiwanie środków zewnętrznych na realizację inwestycji.

6.      Przygotowanie lub prowadzenie nadzoru lub asysta-wspomaganie osoby prowadzącej przygotowanie inwestycji miejskich.

7.      Współpraca z Wydziałem Pozyskiwania Funduszy w zakresie procedur towarzyszących realizacji inwestycji z udziałem środków zewnętrznych (w szczególności: dokumentacja, sprawozdawczość, monitoring i kontrole).

8.      Przygotowywanie zezwoleń dot. zgody na lokalizację urządzeń i obiektów oraz zjazdów w drogach publicznych.

Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:

  1. stanowisko pracy na 3 piętrze (brak windy),
  2. praca przy monitorze ekranowym i praca w terenie,
  3. brak uciążliwych i szkodliwych warunków pracy,
  4. czas pracy: pełen etat – 40 godzin tygodniowo,
  5. wysiłek umysłowy.

Wskaźnik zatrudniania osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Świnoujście, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w kwietniu 2020r. nie przekroczył 6%.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  1. list motywacyjny,
  2. życiorys zawodowy (CV),

List motywacyjny i życiorys zawodowy (CV) należy opatrzyć własnoręcznymi podpisami, numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem, a także klauzulą o następującej treści: „Dobrowolnie wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (innych niż wymagane przepisami prawa) przez administratora danych w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko: Podinspektor/inspektor ds. zezwoleń w pasach dróg oraz przygotowania inwestycji drogowych w Wydziale Inwestycji Miejskich. Dane osobowe przekazane przeze mnie są zgodne z prawdą. Zapoznałem(-am) się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz o prawach jakie mi przysługują w związku z przetwarzaniem danych osobowych.”

  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
  • kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych,
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdują się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów,
  • klauzula informacyjna dla kandydata.

Kserokopie dokumentów, które składa kandydat powinny być przez niego potwierdzone za zgodność z oryginałem.

Dokumenty składane w oryginale winny być opatrzone własnoręcznym podpisem.

Wzór ww. oświadczeń oraz klauzula informacyjna do pobrania na stronie internetowej bip.um.swinoujscie.pl w zakładce – praca, w wersji papierowej w Biurze Kadr Urzędu Miasta Świnoujście. 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać na Stanowisku Obsługi Interesantów albo przesyłać za pośrednictwem poczty na adres: Biuro Kadr, Urząd Miasta Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście w zamkniętej kopercie A4 oznaczonej  dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisko podinspektor/inspektor ds. zezwoleń w pasach dróg oraz przygotowania inwestycji drogowych w Wydziale Inwestycji Miejskich” w terminie do dnia 25 maja 2020 roku.

Uwaga:

  1. Weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  2. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
  3. Dokumenty aplikacyjne, które zostaną złożone w innej formie niż zamknięta koperta albo wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
  4. Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni mailowo lub telefonicznie o terminie i miejscu naboru.
  5. Wszystkie dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.

 * Prezydent Miasta, upowszechniając informację o wolnych stanowiskach urzędniczych, w tym kierowniczych stanowiskach urzędniczych, wskazuje stanowiska, o których poza obywatelami polskimi mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej – art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Podinspektor/inspektor/główny specjalista ds. zamówień publicznych w Wydziale Inwestycji Miejskich

Dokumenty należy składać lub przesyłać za pośrednictwem poczty w terminie do dnia 28 lutego 2018 roku (uwaga: liczy się data wpływu do Urzędu Miasta Świnoujście), na adres: Urzędu Miasta Świnoujście – Stanowisko Obsługi Interesantów ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście  w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko w Wydziale Inwestycji Miejskich – zamówienia publiczne”.
Bliższe informacje można uzyskać pod nr telefonu (091) 327-86-99.

BIP

CAZ

Prezydent Miasta Świnoujście ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Główny specjalista/inspektor/podinspektor w Wydziale Eksploatacji i Zarządzania Nieruchomościami 2017-11-06

Dokumenty należy składać lub przesyłać za pośrednictwem poczty w terminie do dnia 24 listopada 2017 roku (uwaga: liczy się data wpływu do Urzędu Miasta Świnoujście), na adres: Urzędu Miasta Świnoujście – Stanowisko Obsługi Interesantów ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko w Wydziale Eksploatacji i Zarządzania Nieruchomościami”.
Bliższe informacje można uzyskać pod nr telefonu (091) 327-85-87.

BIP

CAZ

Dyrektor Żłobka Miejskiego w Świnoujściu ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy „Młodszy Opiekun”

Dokumenty należy składać w kadrach  Żłobka Miejskiego w Świnoujściu ul. Wyspiańskiego 2   do dnia 17.11. 2017 r.Kandydaci, których oferty spełnią wymagania formalne i zostaną złożone w wyznaczonym terminie, będą  zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Żłobku Miejskim  w Świnoujściu zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowanych.

BIP

 

CAZ

 

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Świnoujściu ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze- Główny Księgowy

Dokumenty należy składać do dnia 07.11.2017r. do godziny 1530  w siedzibie MOPR w Świnoujściu przy ul. J. Dąbrowskiego 4 pok. 314 (III piętro).Dokumenty uważa się za złożone w terminie, jeżeli wpłyną na wyżej wymieniony adres do dnia 07.11.2017r. do godziny 1530.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.swinoujscie.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie MOPR.

BIP

CAZ

Prezydent Miasta Świnoujście ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:Podinspektor/inspektor w Biurze Informacji Turystycznej Wydziału Promocji, Turystyki, Kultury i Sportu

Dokumenty należy składać lub przesyłać za pośrednictwem poczty w terminie do dnia 3 listopada 2017 roku (uwaga: liczy się data wpływu do Urzędu Miasta Świnoujście), na adres: Urzędu Miasta Świnoujście – Stanowisko Obsługi Interesantów ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko w Biurze Informacji Turystycznej”.
Bliższe informacje można uzyskać pod nr telefonu (091) 327-86-01.

BIP

CAZ

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Świnoujściu ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze- Główny Księgowy

Dokumenty należy składać do dnia 23.10.2017r. do godziny 1530  w siedzibie MOPR w Świnoujściu przy ul. J. Dąbrowskiego 4 pok. 314 (III piętro).
Dokumenty uważa się za złożone w terminie, jeżeli wpłyną na wyżej wymieniony adres do dnia 23.10.2017r. do godziny 1530.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.swinoujscie.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie MOPR.

BIP

CAZ

Urząd Przyjazny
CAZ na Facebook CAZ na YouTube CAZ na Google Plus CAZ na LinkedIn

Facebook