Menu

Informacja dla pracodawców

Projekt INFOdoradca+

W ramach projektu „Rozwijanie, uzupełnianie i aktualizacja informacji o zawodach oraz jej upowszechnianie za pomocą nowoczesnych narzędzi komunikacji – INFODORADCA+” powstało 1000 opisów zawodów, które są dostosowane do aktualnych potrzeb IRP, osób poszukujących pracy, chcących się przekwalifikować, czy też zaplanować karierę zawodową.

Informacje o zawodach zawierają m.in. szczegółowy opis zawodu, opis kompetencji zawodowych, odniesienie do sytuacji zawodu na rynku pracy i możliwości doskonalenia zawodowego, a także możliwości zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami. Na obecnym etapie zostało udostępnionych ponad 600 opisów Informacji o Zawodach, które znajdują się na Wortalu Publicznych Służb Zatrudnienia pod adresem:

http://psz.praca.gov.pl/rynek-pracy/bazy-danych/infodoradca

Informacje o zawodach mogą być wykorzystywane m.in. w pośrednictwie pracy, poradnictwie zawodowym, w obsadzaniu trudnych stanowisk i dostosowaniu szkoleń do potrzeb klientów (osób bezrobotnych). Wspomagać mają trafne planowanie kariery zawodowej oraz poszerzać zakres kompetencji kadry Instytucji Rynku Pracy. Dzięki wykorzystaniu informacji, o zawodach przygotowanych w ramach ww. projektu zarówno poszukujący pracy jak i doradcy klienta dysponować będą szeroką informacją o treści pracy i wymaganiach dotyczących wybranych zawodów.

Konsorcjum, w skład którego wchodzą Doradca Consultants Ltd., Instytut Technologii Eksploatacji – Państwowy Instytut Badawczy z Radomia, Instytut Pracy i Spraw Socjalnych z Warszawy, Centralny Instytut Ochrony Pracy – Państwowy Instytut Badawczy z Warszawy oraz Agencja badawcza PBS z Sopotu jest wykonawcą projektu w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Zapraszamy wszystkich do aktywnego korzystania z bazy 1000 opisów zawodów.

UWAGA SZKOLENIE – 18.06.2019 r.👍

„Oferta europejskich infrastruktur badawczych i nie tylko”

Jeżeli szukasz miejsca do realizacji badań, jesteś zainteresowany przeprowadzeniem analiz na najlepszym sprzęcie, chciałbyś wykonać serię doświadczeń w czołowych europejskich laboratoriach, potrzebujesz dostępu do wielkich, specjalistycznych zbiorów, zapraszamy do udziału w wydarzeniu.

Aby dowiedzieć się o dostępnych możliwościach, zasadach uczestnictwa, możliwościach wyjazdu oraz współpracy z zagranicznymi ośrodkami, przyjdź na spotkanie informacyjne w dniu 18 czerwca 2019, które odbędzie się w siedzibie RCIiTT przy ul. Jagiellońskiej 20-21 w Szczecinie.

Zapraszamy naukowców (zarówno osoby u progu kariery naukowej, jak i doświadczonych naukowców), przedstawicieli MŚP oraz inne osoby zainteresowane realizacją badań naukowych za granicą do rejestracji.

Szkolenie poprowadzą specjaliści z Krajowego Punktu Kontaktowego Programów Badawczych UE w Warszawie, p. Rafał Duczmal i p. Adam Głuszuk.

Dzięki dofinansowaniu z Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego udział w szkoleniu jest bezpłatny.

UWAGA SZKOLENIE 13 CZERWCA 2019r.

„Jak skutecznie wchodzić na rynki zagraniczne – model biznesowy internacjonalizacji wraz z wdrożeniem strategicznym w eksporcie!”

Zapraszamy pracowników przedsiębiorstw z terenu województwa zachodniopomorskiego, a także pracowników naukowych oraz pracowników administracji samorządowej na szkolenie poświęcone umiędzynaradawianiu działalności firmy i strategiom wejścia na rynki zagraniczne, które odbędzie się 13 czerwca 2019 i organizowane przez ośrodek Enterprise Europe Network przy RCIiTT.

Szkolenie poprowadzi Grzegorz Bratek, Dyrektor Zarządzający firmy konsultingowej Eurospektrum, który posiada 17-letnie doświadczenie we wprowadzaniu marek polskich i międzynarodowych na rynki zagraniczne.

Na szkolenie obowiązuje rejestracja – liczba miejsc jest ograniczona.

Więcej informacji: https://bit.ly/2I96DMv

sala Szwalnia (115, I piętro)
RCIiTT
ul. Jagiellońska 20-21
70-363 Szczecin
Polska

Nowe numery rachunków bankowych

Od dnia 01.06.2019 Powiatowy Urzad Pracy w Świnoujściu zmieni  swojego operatora bankowego na Bank Spółdzielczy w Gryficach co spowoduje zmiany numerów rachunków bankowych.

  1. Fundusz pracy    05 9376 0001 2011 0022 6165 0003
  2. EFS – RPO           75 9376 0001 2011 0022 6165 0004 
  3. EFS – PO WER    48 9376 0001 2011 0022 6165 0005

Zapraszamy na e-szkolenie WUP – „Załóż swój biznes z Europejskim Funduszem Społecznym – zostań swoim szefem”

Myślicie o założeniu własnej działalności gospodarczej?

Europejski Fundusz Społeczny może Wam w tym pomóc!

Zapraszamy na e-szkolenie WUP w formie webinarium:

„Załóż swój biznes z Europejskim Funduszem Społecznym – zostań swoim szefem”.

 

Już w środę, 29 maja 2019 r. o godz. 11.00, kolejne z cyklu internetowe seminarium, organizowane przez Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie.

Czym fundusze unijne pomagają w założeniu firmy?

Jakie środki można otrzymać?

Kto może starać się o pomoc?

Jak dobrze przygotować się do prowadzenia działalności?

 

Na te oraz inne zadane przez Was pytania, nasi specjaliści będą odpowiadać w trakcie spotkania, a dzięki funkcji LiveChatu  poczujecie się jakbyście siedzieli w tym samym pokoju.

E-szkolenie transmitowane będzie na żywo na naszym kanale YouTube „e-szkolenia WUP Szczecin”, wystarczy kliknąć w link -> e-szkolenia WUP Szczecin.

Projekt „Aktywizacja osób pozostających bez pracy w wieku 30 lat i więcej, w szczególności znajdujących się w trudnej sytuacji na rynku pracy w powiecie Miasto Świnoujście (V)”

Cel projektu:

Zwiększenie zatrudnienia w szczególności wśród osób bezrobotnych i biernych zawodowo, zwłaszcza tych, którzy znajdują się w szczególnie trudnej sytuacji na rynku pracy.

Okres realizacji: 

01.01.2019 r. – 31.12.2019 r.

Wartość projektu:

445 274,00 zł w tym wkład Europejskiego Funduszu Społecznego: 378 482,98 zł

Do kogo projekt jest adresowany?

Projekt jest skierowany do osób w wieku 30 lat i więcej, w szczególności znajdujących się w trudnej sytuacji na lokalnym rynku pracy w powiecie Miasto Świnoujście (tj. osoby w wieku 50 lat i więcej, kobiety, osoby z niepełnosprawnościami, osoby długotrwale bezrobotne oraz osoby z niskimi kwalifikacjami).

Rekrutacja do projektu:

Osoby bezrobotne zarejestrowane w PUP w Świnoujściu informowane są o realizacji projektu przez doradców zawodowych i pośredników pracy zatrudnionych w PUP. Osoby zainteresowane udziałem w projekcie są szczegółowo informowane o zasadach udzielanego wsparcia i usługach rynku pracy. Rekrutacja uczestników kończy się podpisaniem przez nich deklaracji udziału w projekcie. Projekt przewiduje równy dostęp do wsparcia dla osób spełniających warunki rekrutacji,a więc jest zgodny z zasadą równości szans dla kobiet i mężczyzn.

Co projekt oferuje ?W ramach projektu osobom bezrobotnym zostaną zaoferowane aktywne formy wsparcia, które mają na celu przeciwdziałanie bezrobociu, są to:

  • staże,
  • prace interwencyjne,
  • dotacje na podjęcie działalności gospodarczej,
  • szkolenia,
  • doposażenie/wyposażenie stanowiska pracy.

Efekt projektu:

Uczestnicy projektu otrzymają wysokiej jakości ofertę wsparcia, obejmująca takie instrumenty i usługi rynku pracy, które zostaną indywidualnie zidentyfikowane jako konieczne do poprawy sytuacji na rynku pracy lub uzyskania zatrudnienia przez osobę obejmowana wsparciem.

Więcej informacji:

Katarzyna Rajner

Centrum Aktywizacji Zawodowej w Świnoujściu, pok. nr 1

tel. 91 321 97 52

Urząd Przyjazny
CAZ na Facebook CAZ na YouTube CAZ na Google Plus CAZ na LinkedIn
wielkość czcionki
kontrast